Werkzaamheden rond Tilburg: NS leert het echt nooit!

• 14 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 3
https://www.bd.nl/tilburg/werkzaamheden-op-het-spoor-rond-tilburg-en-den-bosch-zorgen-voor-verwarring-en-lange-rijen~af06c70a/

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Geen wonder als je 4 dubbeldekkers per uur wil vervangen door 4 touringcars. Voor de ochtendspits op maandagmorgen zijn er zelfs maar twee touringcars per uur gepland, dat wordt pas echt lachen.
Reputatie 3
Geen wonder als je 4 dubbeldekkers per uur wil vervangen door 4 touringcars. Voor de ochtendspits op maandagmorgen zijn er zelfs maar twee touringcars per uur gepland, dat wordt pas echt lachen.

Wat ik elders op dit forum al eens gezegd heb: van een bedrijf dat pas 175 jaar mensen vervoerd kun je niet verwachten dat ze adeqaat handelen bij calamiteiten, zelfs als deze ruim vooraf geplanned zijn.

Ik zag de bui al hangen en ga komende week op eigen kosten met de auto naar mijn werk.
Hallo Ton1961, bedankt voor je bericht.
We zijn hiervan op de hoogte en ik ga dit intern aankaarten, wellicht zijn er nog mogelijkheden om de inzet de vergroten.Verder zal ik alle signalen verzamelen zodat we dit mee kunnen nemen in de evaluatie.
Reputatie 6
Badge +1
De evaluaties van het afgelopen jaar hebben ook niet erg veel geholpen geloof ik...

Reageer