Skip to main content

Op 8 februari zijn er weer werkzaamheden op de Zeeuwse Lijn tussen Goes en Bergen op Zoom.

Er staat ook dat er die dag bussen rijden tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe, maar ik zie geen informatie over werkzaamheden daar. Moeten die nog toegevoegd worden, of mis ik iets?

Ik vind het overigens wel onhandig gepland, maar soms is het niet anders, hé 😅.

De intercity richting Zwolle wordt doorgetrokken naar Bergen op Zoom, zoals ik had verwacht. Laat niet weg dat de werkzaamheden tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe nergens te vinden zijn. 

https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/13933-8-februari-2025-werkzaamheden-roosendaal-vlissingen

Goedemiddag Gorott. Ik kan ook niet vinden wat er precies gaat gebeuren waardoor er bussen rijden tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe. Misschien wordt dit t.z.t nog toegelicht.

Het valt me trouwens op dat de intercity van Vlissingen naar Amsterdam Centraal weer langzaam door Zevenbergen rijdt. Wat is er nu weer aan de hand?

Het valt me trouwens op dat de intercity van Vlissingen naar Amsterdam Centraal weer langzaam door Zevenbergen rijdt. Wat is er nu weer aan de hand?

Ik zie inderdaad weer 40 km/u op treinposities sinds 23 januari... Wellicht vandaar de werkzaamheden?

Ik zie op de lijst van TSB's wel Zevenbergen staan met 80 km/u.

Reageer