beantwoord

Werkzaamheden Schiphol Airport

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Goedemorgen, ik reis donderdag 22 juni 2017 van Leeuwarden naar Schiphol Airport en zie dat er werkzaamheden zijn tussen Amsterdam Zuid en Schiphol. Wat zijn de gevolgen voor mijn reis (ik moet om ongeveer 10:00 uur op het vliegveld zijn)?
Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Goner 13 juni 2017, 09:27

dat staat op de reisplanner :

woensdag 21 juni tot en met zondag 25 juni

Oorzaak
werkzaamheden
Advies
U kunt gebruikmaken van de overige treinen
- er rijden minder treinen tussen Schiphol Airport en Amsterdam Zuid en tussen Schiphol Airport en Lelystad Centrum; maak gebruik van de overige treinen
- woensdag tot en met vrijdag rijden er minder Intercity's tussen Schiphol Airport en Utrecht Centraal; maak gebruik van de overige treinen
- zondag rijden er bussen in plaats van treinen tussen Almere Oostvaarders en Lelystad Centrum
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur

Dus wat vroeger van huis, zeker als je 2 a 3 uur voor vertrek op Schiphol wil zijn. Gelukkig gaat de eerste trein al om 05:07 :D

(persoonlijk neem ik nooit de trein naar Schiphol, er gaat te vaak iets mis op dat traject. we nemen altijd een Schiphol taxi)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
dat staat op de reisplanner :

woensdag 21 juni tot en met zondag 25 juni

Oorzaak
werkzaamheden
Advies
U kunt gebruikmaken van de overige treinen
- er rijden minder treinen tussen Schiphol Airport en Amsterdam Zuid en tussen Schiphol Airport en Lelystad Centrum; maak gebruik van de overige treinen
- woensdag tot en met vrijdag rijden er minder Intercity's tussen Schiphol Airport en Utrecht Centraal; maak gebruik van de overige treinen
- zondag rijden er bussen in plaats van treinen tussen Almere Oostvaarders en Lelystad Centrum
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur

Dus wat vroeger van huis, zeker als je 2 a 3 uur voor vertrek op Schiphol wil zijn. Gelukkig gaat de eerste trein al om 05:07 :D

(persoonlijk neem ik nooit de trein naar Schiphol, er gaat te vaak iets mis op dat traject. we nemen altijd een Schiphol taxi)
Reputatie 7
Gewoon vroeger van huis vertrekken en dan komt het wel goed.
Hi Aaltje46. Welkom op het Serviceforum!

De bovenstaande tip om wat vroeger van huis te gaan wil ik je ook zeker aanraden 🙂 Check kort voor vertrek nog even onze Reisplanner voor de actuele stand van zaken op de route richting Schiphol op dat moment!

Reageer