beantwoord

Werkzaamheden Schiphol: geen informatie over gevolgen andere trajecten



Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Jeroen schreef:

Ik gok dat de 2400 keert op Leiden Centraal vanwege ruimtegebrek op Den Haag Centraal 🙂

LET OP, is een gok want ik weet ook nog niet welk plan er gemaakt is.


Jij moet maar eens naar het casino gaan 😂
Reisplanner is zo te zien nu bijgewerkt voor 23 februari tot 27 februari.
2200 en 2400 niet verder dan Leiden, rest rijdt gewoon zoals anders.

Tussen Den Haag Centraal en Schiedam alleen sprinters, vanaf Schiedam naar Rotterdam bussen.
Reputatie 3
Ook de overstappen op Leiden Centraal zijn goed geregeld... not. De 2400 lijkt te keren op de 2200 op de sporen 5b en 8b, maar precies verkeerd om. De overstap van 5 minuten tussen 2200 en 700/1800 is cross-platform, de overstap van 2 minuten tussen 2100 en 2400 is naar het andere perroneiland. Die is dus niet haalbaar en wordt dus niet weergegeven. Kan dat niet omgedraaid worden, 5 minuten voldoet netjes aan de norm voor overstap op Leiden Centraal.
Ohja, de reizigers vanaf Laan van NOI zijn ook niet gebaat bij 0(!) intercities per uur (zoals het nu in de planner staat). Dus ik stel voor extra stop voor de 2100 te Laa, lange kering te Gvc (er is toch materieel over van de 2200/2400). Spooropstelling Gvc:
spoor 7: 6300 .07/.22, 700/1800 .26/.03
spoor 8: 6300 .37/.52, 700/1800 .56/.33
spoor 9: 2100 .14/.45, 4600 .52/.08
spoor 10: 2100 .44/.15, 4600 .22/.38
Of simpeler met een korte kering van 700/1800 (7 minuten).

Edit: extra stop van de 700/1800 is ook prima in te bouwen.

Reageer