beantwoord

Werkzaamheden stoptrein Antwerpen meivakantie

Reputatie 3
Als ik via NS international om een reisadvies vraag van Roosendaal staat er dat er bus rijdt naar Essen en dan moet je 45 minuten wachten op de trein naar Antwerpen dit lijkt mij sterk.
Moet je dan echt 45 minuten wachten in Essen?
icon

Beste antwoord door Tamzin 16 april 2018, 09:27

Er zijn in die periode grootschalige werkzaamheden rond Roosendaal en Breda.

Van 28 april tot 2 mei rijden er daarom geen treinen naar Essen. Op 28 en 29 april stopt de IC Brussel ook niet in Breda en is er dus ook busvervoer tussen Breda en Noorderkempen. Vanuit Brabant is de bus dat weekend dus de enige optie, vanuit Rotterdam kun je met de IC Brussel.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je vermeldt niet om welke dag het gaat, dan is het lastig daar een antwoord op te geven.
Reputatie 3
Tamzin schreef:

Je vermeldt niet om welke dag het gaat, dan is het lastig daar een antwoord op te geven.

Het gaat om 28 april.
Reputatie 7
Badge
Ik vrees dat NS TVV zich ervan afmaakt met 1 pendelbusje, en dat geeft slechte aansluittijden.
Er rijdt een buurtbus naar vlak bij de grens. Volgens locals wil die je bjj de grens afzetten. Laatste km zelf lopen naar t statiom.
Reputatie 3
Dan ga ik die week maar niet naar België. Meer dan 3 uur reizen voor Antwerpen is mij te lang.
Reputatie 7
Badge +3

Van 28 april tot 2 mei rijden er daarom geen treinen naar Essen. Op 28 en 29 april stopt de IC Brussel ook niet in Breda en is er dus ook busvervoer tussen Breda en Noorderkempen. Vanuit Brabant is de bus dat weekend dus de enige optie, vanuit Rotterdam kun je met de IC Brussel.
Reputatie 3
Tamzin schreef:

Bedankt voor de informatie.

Reageer