beantwoord

werkzaamheden tm 25 aug

• 18 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Hi. Ik ga komende week, dond 22 aug naar Schiphol. Dan moet ik via Utrecht zag ik in de reisplanner. Zondag 25 aug ga ik savonds weer terug vanuit Schiphol (naar Leeuwarden) maar dan ga ik niet via Utrecht volgens de planner. Maar in de werkzaamhedenbeschrijving geldt de omreisroute nog wel zover ik het goed begrijp Tot en met 25 aug. Kunnen jullie dit nakijken? Als ik toch ineens wel terug via Utrecht moet dan kan ik niet meer de laatste trein van 22:34 naar Leeuwarden nemen maar de laatste is dan 22 uur😏 alvast bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door Jeroen 18 augustus 2019, 23:14

Zoals u in de reisplanner kunt zien is de planning 25 augustus dat de IC van 22.34 uur via Almere en Lelystad naar Leeuwarden gewoon rijdt. U kunt er dus op dit moment vanuit gaan dat dat zo is, echter is er niemand die u dit kan garanderen omdat er altijd een verstoring kan zijn op het spoor. Het beste is om de reis in de app te plannen en het in de gaten te houden.

Bij een verstoring kunt u wel een beroep doen op de NS om u toch thuis te krijgen, meldt u hiervoor in dat geval bij een NS medewerker of bij de SOS paal welke op alle stations te vinden zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Zoals u in de reisplanner kunt zien is de planning 25 augustus dat de IC van 22.34 uur via Almere en Lelystad naar Leeuwarden gewoon rijdt. U kunt er dus op dit moment vanuit gaan dat dat zo is, echter is er niemand die u dit kan garanderen omdat er altijd een verstoring kan zijn op het spoor. Het beste is om de reis in de app te plannen en het in de gaten te houden.

Bij een verstoring kunt u wel een beroep doen op de NS om u toch thuis te krijgen, meldt u hiervoor in dat geval bij een NS medewerker of bij de SOS paal welke op alle stations te vinden zijn.

Reageer