beantwoord

werkzaamheden tussen den helder en amsterdam 15 en 16 juni

• 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Er zijn volgens de mededelingen werkzaamheden tussen den helder en amsterdam op 15 en 16 juni
de reisplanner laat tot op heden echter geen vertraging zien

wat klopt nu.....
icon

Beste antwoord door Jeroen 12 juni 2019, 21:45

Voor zover ik kan zien is de reisplanner actueel en rijden er in het weekend treinen van de 800 serie en 2900 serie en dat zijn de aangepaste treinen in verband met de werkzaamheden. Treinen komen ook op een andere tijd aan op Amsterdam.

Normaal rijden er treinen uit de 3000 serie op dit traject op zaterdag
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Dargon. Welkom bij de Community.

In de Reisplanner is de extra reistijd al opgenomen in de rit. Als je de rit Den Helder - Amsterdam CS invoert zie je de reistijd van 1.28 uur staan. Dit is normaal gesproken 1.17 uur. 😀
Badge
Voor zover ik kan zien is de reisplanner actueel en rijden er in het weekend treinen van de 800 serie en 2900 serie en dat zijn de aangepaste treinen in verband met de werkzaamheden. Treinen komen ook op een andere tijd aan op Amsterdam.

Normaal rijden er treinen uit de 3000 serie op dit traject op zaterdag
Mooi,

Bedankt,

Het gaat mij vooral om het stuk tussen Castricum en Muiderpoort, dat geeft op zich weinig vertraging zo te zien volgens de planner. Op Sloterdijk hangen nl posters die busverbindingen aangeven, maar tamelijk onduidelijk zijn waartussen die nu gaan rijden.....

Reageer