beantwoord

Werkzaamheden tussen Utrecht Centraal en Arnhem Centraal. Wat houdt dat precies in voor mij?

• 7 mei 2017
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

Ik zie dat er werkzaamheden zijn tussen Utrecht Centraal en Arnhem Centraal vandaag.
Maar het is me niet helemaal duidelijk wat dat precies inhoudt. Moet ik ergens een stukje met de bus?
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 mei 2017, 09:33

Er rijden twee in plaats van vier intercity's per uur. U hoeft niet met de bus. U kunt uw reis het beste even plannen in de reisplanner; die is aangepast aan de werkzaamheden en toont alleen de treinen die wel rijden.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Er rijden twee in plaats van vier intercity's per uur. U hoeft niet met de bus. U kunt uw reis het beste even plannen in de reisplanner; die is aangepast aan de werkzaamheden en toont alleen de treinen die wel rijden.
Oh gelukkig. Raar dat er dan iets staat over taxibussen.
Hartstikke bedankt! 😃
Je kunt inderdaad het advies van Tochjo opvolgen. Tussen Driebergen-Zeist-Bunnik rijden taxibussen. Goede reis!
Iris nou begrijp ik het nog niet. Als ik naar Arnhem reis kan ik dan gewoon in de trein blijven zitten?
Jij hoeft dus geen gebruik te maken van de taxibussen. In de reisplanner vind je de treinen die je kunt nemen. De eerstvolgende gaat om 16.39 uur.
Bedankt. Maar voor de duidelijkheid, waarom worden die taxibusjes dan vermeld? Dat Is verwarrend.
Reputatie 4
Die taxibusjes dienen om station Bunnik te bedienen aangezien daar geen treinen stoppen.
Ok. Dank je wel.

Reageer