beantwoord

Werkzaamheden Zutphen-Apeldoorn

• 28 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi, wellicht is dit niet de juiste plek om te vragen maar ik moest vanmorgen met de trein van Ruurlo naar Zutphen. In het weekend rijdt deze trein na Zutphen door als sneltrein naar Apeldoorn maar door werkzaamheden rijden er geen treinen tussen Zutphen en Apeldoorn, dat zou voor mijn traject verder geen probleem zijn dacht ik maar tot mijn verbazing reed deze trein ook niet tussen Zutphen en Winterswijk. Ik kwam hier op het laatste moment pas achter waardoor ik te laat op mijn afspraak kwam. Er rijdt op zaterdag maar1x per uur een stoptrein tussen Zutphen en Winterswijk in plaats van 2x of desnoods een treinvervangende bus, ik vind het allemaal erg onduidelijk, al helemaal omdat er in de NS app niks staat over een gereduceerd aantal treinen op het traject. Ik snap niet zo goed waarom reizigers op Zutphen-Winterswijk de dupe zijn van werkzaamheden elders, is dit om kosten te besparen ofzo?

icon

Beste antwoord door Tamzin 28 augustus 2021, 10:33

Tussen Winterswijk en Zutphen is er geen aangepaste dienstregeling. In het weekend rijden de treinen daar tot 12.30 uur altijd maar om het uur en dat is ook vandaag zo. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Tussen Winterswijk en Zutphen is er geen aangepaste dienstregeling. In het weekend rijden de treinen daar tot 12.30 uur altijd maar om het uur en dat is ook vandaag zo. 

Reageer