beantwoord

Werkzaamheid Groningen-Hoogeveen 16-4-'17 tot 30-4-'17, WEL of NIET via de transferium reizen?

• 20 april 2017
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Voor mij is NS's bericht, http://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor (ga naar Groningen-Hoogeveen) niet duidelijk. Gaat de bus vanuit station Haren rechtstreeks naar station Hoogeveen? Of moet ik per bus vanuit station Haren via OV-transferium langs de A28 te Haren naar station Hoogeveen reizen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 april 2017, 18:38

De stopbussen van NS stoppen niet te Groningen Europapark en station Haren. Dit zou te veel tijd kosten. Daarom rijden er pendelbussen tussen station Haren en het transferium langs de A28 bij afslag Haren. Je kan er dus voor kiezen om op de pendelbus te stappen of met eigen vervoer naar het transferium te komen (er is genoeg parkeerruimte voor de auto of fiets). Vanaf het transferium kun je op de stopbus naar Groningen of Hoogeveen stappen.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat laatste 🙂
De stopbussen van NS stoppen niet te Groningen Europapark en station Haren. Dit zou te veel tijd kosten. Daarom rijden er pendelbussen tussen station Haren en het transferium langs de A28 bij afslag Haren. Je kan er dus voor kiezen om op de pendelbus te stappen of met eigen vervoer naar het transferium te komen (er is genoeg parkeerruimte voor de auto of fiets). Vanaf het transferium kun je op de stopbus naar Groningen of Hoogeveen stappen.
Beste moderator Klaas-Jan NS,

Dank voor uw antwoord. Ik heb u drie dagen een privé bericht gestuurd en ik ben benieuwd naar uw antwoord. Bvd.
Geen dank. Ik heb inmiddels ook het privébericht beantwoord.

Reageer