beantwoord

wijziging vertrektijd Utecht Leiden

• 3 mei 2021
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Deze week vertrekt de intercity van Utrecht naar Leiden opeens 1 minuut eerder. Ik heb deze reis opgeslagen in de app als favoriet, maar kreeg er geen melding over. Allerlei aankondigen op het vertrektijden-bord, maar niets over mijn reis.

Is er een nieuw spoorboekje? Is dit tijdelijk?

Wat heb ik aan de app als deze mij niet kan waarschuwen voor zo'n simpele wijziging? Ter info: ik rijdt al jaren 5x per week dit traject en heb geen zin om elke losse reis weer aan te moeten melden.

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 mei 2021, 21:25

Deze wijziging in de dienstregeling is het gevolg van werkzaamheden tussen Utrecht en Amsterdam. Deze werkzaamheden duren nog tot en met vandaag, dus vanaf morgen (dinsdag) is de dienstregeling weer zoals normaal.

De gebrekkige informatievoorziening bij geplande werkzaamheden voor trajecten waarop de dienstregeling wijzigt door werkzaamheden elders, is een terugkerende ergernis op dit forum. Tot nu toe hebben die berichten NS nog niet bewogen de informatievoorziening te verbeteren, helaas.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze wijziging in de dienstregeling is het gevolg van werkzaamheden tussen Utrecht en Amsterdam. Deze werkzaamheden duren nog tot en met vandaag, dus vanaf morgen (dinsdag) is de dienstregeling weer zoals normaal.

De gebrekkige informatievoorziening bij geplande werkzaamheden voor trajecten waarop de dienstregeling wijzigt door werkzaamheden elders, is een terugkerende ergernis op dit forum. Tot nu toe hebben die berichten NS nog niet bewogen de informatievoorziening te verbeteren, helaas.

Reageer