Onderzoek naar Zitplekken tijdens de Spits | NS Community

Onderzoek naar Zitplekken tijdens de Spits

  • 17 November 2022
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo wij zijn een groep studenten van de Hogeschool van Amsterdam die een project doen over zitplaatsen in de trein. Hierbij zouden wij graag een interview willen doen met een expert op het gebied van spitsuren in de trein en hoe dat gaat. Dit zou een goede toevoeging zijn aan ons Project. Wij horen graag snel of dit mogelijk is!

Voor als je benieuwd bent wat voor vragen we gaan stellen heb ik hier een paar voorbeeld vragen

Hoe gaan jullie om met drukte in de trein tijdens de spits?

Hebben jullie bepaalde manieren om met de drukte om te gaan?

Krijgen jullie veel klachten over tassen op stoelen tijdens de spits en hebben jullie hier een beleid voor?


5 reacties

Badge +3

een expert op het gebied van spitsuren in de trein en hoe dat gaat

Een reiziger?

Reputatie 7
Badge

Een hoogleraar?

Goedemiddag MikeStolk en welkom bij de NS Community.

De NS Community is in eerste instantie een platform voor reizigers om elkaar te helpen. Ik weet niet of je daar op de hoogte van bent, maar het is nu inderdaad een beetje onduidelijk naar wat voor een expert je op zoek bent. Als dit gaat om een reiziger of een ander individu die veel ervaring heeft hierover, dan kan de Community je daar wellicht mee helpen.

Ben je echt op zoek naar iemand vanuit de NS om een interview te houden, dan vrees ik dat je hier niet helemaal aan het juiste adres bent. Ik zou je daarvoor willen verwijzen naar het formulier voor sponsoring en samenwerking. Je kunt daar uitgebreid toelichten wat het uiteindelijke doel is van dit project en wat je precies verwacht aan samenwerking.

een expert op het gebied van spitsuren in de trein en hoe dat gaat

Een reiziger?

Een planner lijkt me logischer maar daar moet je niet voor op dit forum zijn. Overigens lijkt me inzicht verkrijgen in de manier waarop de materieel/personeelsplanning wordt gedaan de meest logische manier om ook inzicht in de spitsproblematiek te krijgen.

Goedemiddag MikeStolk en welkom bij de NS Community.

De NS Community is in eerste instantie een platform voor reizigers om elkaar te helpen. Ik weet niet of je daar op de hoogte van bent, maar het is nu inderdaad een beetje onduidelijk naar wat voor een expert je op zoek bent. Als dit gaat om een reiziger of een ander individu die veel ervaring heeft hierover, dan kan de Community je daar wellicht mee helpen.

Ben je echt op zoek naar iemand vanuit de NS om een interview te houden, dan vrees ik dat je hier niet helemaal aan het juiste adres bent. Ik zou je daarvoor willen verwijzen naar het formulier voor sponsoring en samenwerking. Je kunt daar uitgebreid toelichten wat het uiteindelijke doel is van dit project en wat je precies verwacht aan samenwerking.

Goedemiddag Stijn,
Ik werd vanuit de klantenservice hierheen gestuurd voor mijn vraag. Maar ik zal het formulier gebruiken. Dank je wel voor je hulp!

Reageer