beantwoord

Opleiding nodig?

  • 21 December 2021
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Kun je met een vmbo diploma al bij ns interne opleiding solliciteren? Ik woon op het moment in friesland, anders zou het betekenen dat ik op mijn 16e op mijzelf zou moeten wonen in twente of amsterdam, graag hulp

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 21 December 2021, 20:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Op deze pagina staat uitgelegd waar je de opleidingen tot machinist kunt volgen, en op de websites van de betreffende instellingen staan de eisen opgesteld. 

Voor zover ik kan zien heb je minimaal een vmbo-diploma nodig om met de opleiding te kunnen starten. Op de website van ROC Twente staat dat je op 1 oktober 2022 minimaal 16 jaar moet zijn om de opleiding te kunnen starten. Dat zou in principe geen probleem moeten zijn.

Wat ik zou doen is deze vragen met betrekking tot het solliciteren even voorleggen aan NS Recruitment Operatie: recruitment.operatie@ns.nl.

Reputatie 4

Kun je met een vmbo diploma al bij ns interne opleiding solliciteren? Ik woon op het moment in friesland, anders zou het betekenen dat ik op mijn 16e op mijzelf zou moeten wonen in twente of amsterdam, graag hulp

 

dat zal even beste met ns contact kunnen opnemen zij kunnen jouw meer laten informeren en uitleggen en hoe dit is forum van klanten die elkaar helpen maar als opleiding wil doen intern kun je beste contact met ns opnemen 

Reageer