Rang op de community | NS Community
beantwoord

Rang op de community


Wie weet mij meer te vertellen over de rangen op de community em waar ze voor staan? Ik kan er niet echt een uitleg voor vinden. En alle rangen op volgorde? Kent iemand die ook?

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 July 2022, 05:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Topics worden na een bepaalde tijd naar het archief verplaatst, tenzij bepaald is voor een bepaald topic dat deze nog beschikbaar moet blijven. In het verleden werd dit verplaatsen naar het archief niet of nauwelijks gedaan, wat tot gevolg had dat er veel topics open stonden die informatie bevatte wat niet meer van toepassing was, wat vooral bij nieuwe community leden er toe leidde dat zij niet wisten of wat in dat topic stond nog wel van toepassing was. Regels en voorwaarden willen nog wel een veranderen bij NS. 

Nu werkt deze ook bij mij 👍🏻

blijkbaae zijn dus veel topics “verouderd” 

Reputatie 7
Badge +1

Vanmorgen deden de links het bij mij wel gewoon. Enkel het laatste topic “verdien ranks en badges” deed het niet.

Die doet het nu ook. Ik vermoed dat een moderator het topic weer open heeft gezet. 😊

Wanneer ik op de link klik ga ik gewoon naar de betreffende pagina. Onderaan die pagina staan links, echter werken die links vervolgens bij mij dus niet..

 

 

Reputatie 7
Badge +1

vreemd, dit zijn links naar bijvoorbeeld het forumregelement, of het overzicht van de rangen, waarbij ik dit probleem ervaar.. 

De huisregels zouden wel gewoon te bezoeken moeten zijn. Wat krijg je als je het onderstaande topic opent?

 

Reputatie 6

Hey Michel Bien! Welkom bij de NS Community. 

Ik wil je vragen om de links van deze pagina's dan even door te geven in een privé bericht! Dan kijk ik even met je mee.

Edit: Ik zie dat Tochjo het topic er al bij gepakt heeft! Dit topic is inderdaad flink gedateerd. Hier is dan ook vrij weinig meer van relevant. Wat voor informatie ben je naar op zoek Michel Bien? 

Badge +3

Het topic over de ranks en badges is sterk gedateerd en sowieso niet zo nuttig als de titel ervan doet vermoeden. Welke rangen er zijn, is bijvoorbeeld niet gepubliceerd.
 

Dat komt omdat het betreffende topic dan is gearchiveerd. Alleen superusers kunnen deze topics bekijken.

In sommige gevallen kan een moderator deze weer uit het archief halen.

vreemd, dit zijn links naar bijvoorbeeld het forumregelement, of het overzicht van de rangen, waarbij ik dit probleem ervaar.. 

 

dus ook naar de link hierboven naar de topics over de rangen

Reputatie 7
Badge +1

Dat komt omdat het betreffende topic dan is gearchiveerd. Alleen superusers kunnen deze topics bekijken.

In sommige gevallen kan een moderator deze weer uit het archief halen.

ik krijg continu melding dat ik geen toegang heb tot de paginas als ik op een link druk..

Badge +3

 

Reageer