heb ik twee community profielen? | NS Community
beantwoord

heb ik twee community profielen?

  • 2 August 2022
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb vanmiddag een uitgebreide chat gehad over een probleem. Is bijna opgelost maar nu kom ik niet meer in de chat. 
mijn gebruikersnaam was HannekeK

maar er ging tijdens de chat iets mis en heb ik nieuwe gebruikersnaam moeten maken naar HannekeKe. Maar ik kom dus nu niet meer in de oude chat als ik inlog. 

icon

Beste antwoord door Robert B 2 August 2022, 18:52

Bekijk origineel

9 reacties

Ha ha, ja komt wel goed. dank en fijne avond verder👍

Badge +3

Welja, gewoon via https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=101083 ze ziet vanzelf wel dat jij dat bent onder een andere account.

Reputatie 7
Badge +1

Ik neem aan dat je het tweede account dan met hetzelfde emailadres hebt aangemaakt? Ik vermoed dat beide accounts nu door elkaar lopen. Al zou dat natuurlijk niet moeten kunnen.

Maar goed, ook met dit account zal het verder vast helemaal goed komen. 🙂

Ik heb alle manieren geprobeerd, via mijn ns, zonder mijn ns, helpt niet.

kom steeds in het nieuwe verkeerde account terecht.

ik laat het, ik heb de naam van de ns medewerker, dus kan haar een pm sturen, en als mijn probleem klaar is, dan is het verder goed zo

Reputatie 7
Badge +1

Heb je wellicht het andere account geregistreerd met je Mijn NS account?

Dan kun je niet rechtstreeks bij de Community inloggen (krijgt dan inderdaad foutmelding verkeerde inlog), maar zul je opnieuw moeten inloggen met Mijn NS account. Wellicht dat dat wel werkt om in het andere account te komen.

Badge +3

Ja snap ik maar er is een privé chat geweest en daar kom ik niet meer in

Als ik het goed begrijp kan je dus hier (Community) niet meer inloggen als HannekeK?

Dat is vreemd want heeft weinig met een Mijn NS account te maken, daarvoor gebruik je je e-mail als gebruikersnaam.

Dat waren privé berichten 

Ja snap ik maar er is een privé chat geweest en daar kom ik niet meer in

Badge +3

Dat andere topic kan je hier vinden 

Je kunt daar gewoon reageren, is geen chat maar een openbaar forum/community topic.

Als het om een privé chat met @Lorena NS ging kan je haar gewoon een berichtje sturen vanaf de account die je nu hebt.

Reageer