Aan al het leuks komt een einde | NS Community

Aan al het leuks komt een einde

  • 31 August 2022
  • 12 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo lieve forumleden,

 

De titel verraad het misschien al een beetje, maar vanavond draai ik voorlopig eerst mijn laatste community dienst. Op 14 november 2019 ben ik begonnen samen met Sascha en Mark, die inmiddels deze taak ook al achter zich hebben gelaten. Jarenlang heb ik jullie met heel veel plezier geholpen met alle problemen waar jullie tegenaan liepen. Helaas komt aan al dit leuks nu een einde. Ik ga per maandag beginnen aan mijn stage bij een wel bekend ziekenhuis als communicatieadviseur. Hierdoor ga ik een stuk minder aan het werk bij NS en zal ik dus een aantal taken achter mij gaan laten, waaronder dus moderator zijn hier op onze prachtige community! Ik wens een ieder van jullie al het goeds toe en hopelijk spreken we elkaar allemaal snel nog weer eens! 

 

Al het goeds, 

Sanne 


12 reacties

Bedankt voor je werk hier. En succes bij je nieuwe stage.

Badge +3

@Sanne NS bedankt voor je inzet en (gelukkig beperkt gebruikte) moderator powers 🤣

En veel succes met je verdere carrière.

Reputatie 7
Badge

Enorm bedankt voor het werk wat je hier verzet hebt Sanne!

Heel veel plezier in je nieuwe werk💛💙

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor je inzet hier en veel plezier en succes met je stage.

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt hier een hele goede indruk achter gelaten, en achter de schermen zeker ook. Dank daarvoor, zal je een beetje missen, maar niets blijft en dat is nu eenmaal een fact of life. Er komt ook weer wat leuks voor in de plaats. Communicatie was je studie en je ding, dus heel logisch dat je je daar meer op richt. Ik wens je alle geluk verder en dank voor je grote inzet hier.

 

Thom.

Sanne, Bedankt voor je inzet hier en heel veel succes met je toekomst buiten de NS klantenservice en ga er voor.

 

Reputatie 7
Badge +3

Veel succes en bedankt voor je inzet.

Reputatie 7
Badge

Veel succes met je stage en je andere werzaamheden bij Ns, @Sanne NS Ik kan je uit ervaring vertellen dat de ziekenhuisbranche óók een interessant wereldje is en dat geldt in de communicatie ongetwijfeld niet minder dan in mijn vak.

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt en succes!

Bedankt voor al je werk en heel veel succes!

Reputatie 7
Badge

Bedankt voor je inzet Sanne, en veel succes met je nieuwe baan en uitdaging.

Reputatie 7

Alle begrip. Wens je veel succes en zeker ook plezier in de nieuwe omgeving.

Reageer