Ik zag het reclamespotje voor 175 jaar NS op de televisie, Welke muziek speelde daarbij ? | NS Community
beantwoord

Ik zag het reclamespotje voor 175 jaar NS op de televisie, Welke muziek speelde daarbij ?

  • 3 October 2014
  • 9 reacties
  • 4247 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Tijdens het spotje speelde muziek (vocaal). Ik zou graag willen weten hoe dit nummer heet, zodat ik het kan aanschaffen.
Ik dank U voor Uw moeite
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 3 October 2014, 18:56

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Is het deze reclame? Het nummer is Take This Waltz van Leonard Cohen.
Reputatie 4
Badge
Ik denk dan 2911 doelt op de verknipte Piano man reclame. Het nummer heet dan dus Piano Man van Billy Joel.

Hieronder beide versies.
Badge +3
Ah ja, dat lijkt logischer. Ik had de vermelding over 175 jaar spoor over het hoofd gezien 🙂
Dank jullie hartelijk ! Het is inderdaad wat ik zocht.
Prettig weekeind en beste groet.
Alexander
Beste 2911, wat fijn dat ook jij het NS Serviceforum gevonden hebt. Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen, bovenstaande reclame's zijn inderdaad onze huidige campagnes. Ik heb je topic verplaatst naar ' Off Topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Beste 2911, wat fijn dat ook jij het NS Serviceforum gevonden hebt. Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen, bovenstaande reclame's zijn inderdaad onze huidige campagnes. Ik heb je topic verplaatst naar ' Off Topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

NS Serviceforum - Stel je vraag - Ik zag het reclamesp...


Hoi Susan,

Blijkbaar was je zo onder de indruk van de muziek, dat je bent vergeten om dit topic te verplaatsen van het forum "Stel je vraag" naar het forum "Off Topic" 😉
Klopt. Ik heb het gelijk aangepast! 🙂

Beste 2911, wat fijn dat ook jij het NS Serviceforum gevonden hebt. Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen, bovenstaande reclame's zijn inderdaad onze huidige campagnes. Ik heb je topic verplaatst naar ' Off Topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

NS Serviceforum - Stel je vraag - Ik zag het reclamesp...


Hoi Susan,

Blijkbaar was je zo onder de indruk van de muziek, dat je bent vergeten om dit topic te verplaatsen van het forum "Stel je vraag" naar het forum "Off Topic" ;)
Allemaal hartelijk dank.Dit is mijn eerste ervaring met het serviceforum.Ik ga nu op zoek,waar ik Piano man van Billy Joel kan kopen.
Veel luisterplezier! 🙂

Reageer