Medewerker service en veiligheid | NS Community
beantwoord

Medewerker service en veiligheid

  • 11 October 2016
  • 16 reacties
  • 13201 Bekeken

Ik ben zeer geïnteresseerd in de functie van medewerker service en veiligheid, maar wat houdt de sollicitatieprocedure precies in? Zit er een sporttest in? Ik las iets over een medisch onderzoek. Ben benieuwd of iemand mij kan helpen,

Groet Rowan
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 October 2016, 18:52

Bekijk origineel

16 reacties

Hi Rowan. Welkom op het Serviceforum!

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de functie voor medewerker Service en Veiligheid :)

Op deze pagina kan je zien waaruit de sollicitatieprocedure bestaat 🙂
Dankjewel voor je reactie Denise! Weet je toevallig ook wat de fysieke test inhoud?
Ik nodig je uit om een bericht te sturen via Facebook. Daar krijg je vast uitgebreid antwoord op je vraag. Deel je dat hier ook nog even?
Ik nodig je uit om een bericht te sturen via Facebook. Daar krijg je vast uitgebreid antwoord op je vraag. Deel je dat hier ook nog even?

Beste Klaas-Jan,

Ik heb enkele dagen geleden een berichtje gestuurd naar de Facebook uit jouw reactie. Helaas heb ik geen antwoord ontvangen.
Ik heb een reminder gestuurd naar Klaas-Jan. Hij zal hier op terugkomen.
Beste Klaas-Jan,

Ik heb enkele dagen geleden een berichtje gestuurd naar de Facebook uit jouw reactie. Helaas heb ik geen antwoord ontvangen.


Spijtig dat te vernemen. Ik ga volgende week op zoek naar andere wegen voor informatie.
Wat zijn de functie-eisen voor een medewerker Veiligheid & Service?
Als medewerker Veiligheid & Service beschik je over minimaal een MBO diploma. Je hebt al enkele jaren werkervaring opgedaan, bij voorkeur in een servicegerichte omgeving, waarbij je contact hebt gehad met klanten. Je kunt goed in een groep samenwerken, en bent stressbestendig, en weerbaar. Je ziet er representatief uit en je spreekt en schrijft goed Nederlands. Je hebt een goed gehoor- en gezichtsvermogen. Je staat stevig in je schoenen en bent niet bang om in te grijpen bij problemen.

Een belangrijk onderdeel van de opleiding is de module voor Buitengewoon Opsporingsambtenaar. Na afronding van de opleiding kun je strafbare feiten signaleren en mag je ook maatregelen treffen, bijvoorbeeld een proces-verbaal uitschrijven. Daarom moet je een Verklaring Omtrent Gedrag kunnen overleggen.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden als medewerker Veiligheid & Service?
Je werkt als medewerker Veiligheid & Service via een vroeg-laat-nacht werkrooster. Jouw werkweek bestaat uit 36 uur, minder is bespreekbaar tot minimaal 24 uur. Tijdens de opleiding werk je wel fulltime. Je beschikt over eigen vervoer om binnen 45 minuten op je standplaats aanwezig te kunnen zijn. Je bent 26 weken beschikbaar voor de opleiding. In het eerste jaar krijg je een jaarcontract. Het salaris is niet onderhandelbaar.

Hoe ziet de selectieprocedure voor een medewerker Veiligheid & Service er uit?
De selectieprocedure bestaat uit de volgende onderdelen:

  • CV en motivatiebrief
  • Telefonisch interview
  • Sollicitatiegesprek
  • Psychologisch onderzoek
  • Medisch onderzoek
  • Arbeidsvoorwaardengesprek

Ben je servicegericht ingesteld en vind je het leuk om met mensen om te gaan? Dan is de functie van medewerker Veiligheid & Service wellicht iets voor jou.
"Je hebt al enkele jaren werkervaring opgedaan" Het is geen beginnersfuctie..
ja graag
Graag wat?

Is dit iets voor je:

https://werkenbijns.nl/vacatures/medewerker-veiligheid-en-service-den-haag/

Ofwel......

CV en motivatiebrief
Telefonisch interview
Sollicitatiegesprek
Psychologisch onderzoek
Medisch onderzoek
Arbeidsvoorwaardengesprek

Ben je servicegericht ingesteld en vind je het leuk om met mensen om te gaan? Dan is de functie van medewerker Veiligheid & Service wellicht iets voor jou.

Succes.
Hoe zijn de diensten als service medewerker, zijn het aaneen gesloten diensten van 8 of 9 uur of allemaal versnipperde diensten tijdens de spits, weekenden enz. .
Op dit forum zijn weinig tot geen v&s medewerkers actief. Misschien dat één van de hc's wat meer weet, of probeer het via https://m.facebook.com/nsvens/ Ik heb er geen zicht op, maar versnipperde diensten lijken mij niet wenselijk.
In Eindhoven zijn er 3 dienstmomenten. Van 07.00 uur - 15.00 uur, 15.00 uur - 23.00 uur en 23.00 uur - 07.00 uur. De diensten duren meestal 8 uur, maar ik hoor zo links en rechts ook dat ze soms langer duren. Elke standplaats is anders, dus voor nog meer info zou ik de link van Nooduitgang bekijken.

Goedenavond. 
 

Mijn naam is Aladin Bronja ik ben 31 jaar oud woonachtig in ede, Vandaag heb ik mijn medische keuring in Zwolle gehad ik ben goed gekeurd voor de functie medewerker service en veiligheid standplaats Arnhem, ik heb super veel zin in !! 😍😍 ik kan niet wachten om te beginnen. 

Wat tof zeg, toekomstige collega! Ik weNS je een hele fijne carrière toe.

Dankjewel 🙂. 

Reageer