medische keuring | NS Community
beantwoord

medische keuring

  • 19 December 2022
  • 7 reacties
  • 806 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hello,

 

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de medische keuring voor machinist krijgt na veiligheidskeuring? Ik heb vorige week met positief advies de keuring afgerond, maar nog niks gehoord hierover. 
 

Hoop dat iemand mij verder kan informeren!

icon

Beste antwoord door Michiel_S 19 December 2022, 19:34

Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op de NS Community, Erts.

Ik durf je niet te zeggen hoe lang dit duurt. Wellicht dat een machinist hier je meer informatie kan verschaffen. 
Toch denk ik dat je beter aan kunt kloppen bij je contactpersoon hierover. Diegene kan je meer vertellen over de procedure.

Hoi, 

Na ongeveer 2 weken zal je worden teruggebeld door iemand van de NS om een medische keuring in te plannen, ik heb de mijne aanstaande donderdag.

 

Groet.

Hoi, 

Na ongeveer 2 weken zal je worden teruggebeld door iemand van de NS om een medische keuring in te plannen, ik heb de mijne aanstaande donderdag.

 

Groet.

Hi hi, 

kreeg je gelijk de uitslag van je medische keuring? 

Badge +3

Als er geen bloedonderzoek nodig is dan zal een keuringsarts je toch wel meteen laten weten wat het oordeel is?

Las ook ergens iets over een urinetest, dat ging bij mij (geen NS maar taxi) om eventueel suiker in je urine te detecteren en duurt 15 seconden.

Bij de NS test van iemand anders bleek dat helemaal niet nodig, een plasje mee nemen.

Hoeft ook geen ochtendurine (‘nuchter’ dus vanaf de vorige avond helemaal niets meer mogen eten/drinken behalve water) te zijn.

Bloedonderzoek gebeurt wel maar is met teststrookjes dus ook snel resultaat, uitslag krijg je na alle testen van de keuringsarts. De keuringsarts moet namelijk jouw toestemming hebben om het resultaat met de NS te delen :D

Badge +3

Succes dus donderdag @Daisycetinp, en voor oogcorrectie (bril of lenzen tot volgens mij +/- 8 zelfs) is het ook geen probleem.

Succes dus donderdag @Daisycetinp, en voor oogcorrectie (bril of lenzen tot volgens mij +/- 8 zelfs) is het ook geen probleem.

Thanks! Zal vast goed komen 😊

Reageer