Waar kan ik onderdelen regelen van de Mat '64 voor een simulator? | NS Community

Waar kan ik onderdelen regelen van de Mat '64 voor een simulator?

  • 9 June 2014
  • 5 reacties
  • 1097 Bekeken

Heey hallo
ik heb hier bij een vraag
bij wie kan ik onderdelen regelen voor een simulator van de mat´64 ???

Thijs Nuis

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Kan je wat meer vertellen over wat je bedoelt? Bedoel je soms dat je onderdelen zoekt van een stuurpaneel van de mat '64, die je gebruikt voor je trein-simulator games?
beste aar
je hebt het goed
ik wil graag voor in mij train simulator een paneel hebben als het nog echter lijkt 😉 en als ik er ook ik kan zitten en kan besturen
als het ware (een mat'64) cabine paneel compleet ;)
Die zou ik wel graag bij de Train Simulator gebruiken
wil je een foto van de simulator dat kan ook 🙂 laat het dan even weten Aar

Thijs
Reputatie 7
Badge
Ik hoop dat je een enig verstand hebt van elektrotechniek, of een kennis of familielid? Want je zult de besturing van het stuurpaneel dan moeten vertalen voor commando's naar je PC 😉.

Verder weet ik dat je bij de NS, NedTrain en de sloper niet terecht kan voor treinonderdelen. Je zult dus eens moeten kijken via Marktplaats of iets dergelijks wordt aangeboden, of kijken op treinenbeurzen of op open dagen langs het spoor. Daar staan dan wel eens standjes en soms met gebruikte tweedehands treinonderdelen.

Je zult er dus echt tegenaan moeten lopen.... wel een leuke uitdaging verder. :)

Ik heb ze enkele keren wel eens zien staan voor 150-250 euro.
Hallo thijsnuis,

Welkom op het NS Serviceforum. Als je op zoek bent naar bv onderdelen van materieel zoals de Mat '64, dan adviseer ik je contact op te nemen met het Spoorwegmuseum. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen. Verder blijft het toch een kwestie van Marktplaats in de gaten houden, denk ik. Verder heb ik je titel gewijzigd en je topic verplaatst naar "Off-topic", zodat het beter vindbaar wordt. Succes met de zoektocht! :)

Groet,
Stephan
Thijs. Neem eens contact op op de stichting HGB-V (even zoeken met Google). Zij kunnen je mogelijk een stukje op weg helpen omdat zij van NS toestemming hebben sommige onderdelen te verkopen.

Reageer