Wat denken we van een NS de game?

  • 19 February 2014
  • 39 reacties
  • 5837 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 2
Topideeën allemaal!, hier moet wel een mooie game uit komen hehe!
Dag allemaal! Toevallig zijn we via Facebook met iemand in contact die zijn eigen NS-traject aan het nabouwen is het spel Train Simulator 2014. Omdat deze bouwer bepaald niet over één nacht ijs gaat, proberen we hem waar nodig en mogelijk een beetje te helpen met wat detailinformatie, over bijvoorbeeld de bewegwijzering op de stations. Om alvast een beetje een indruk te krijgen, kun je een kijkje nemen op dit forum. Ziet er al erg gaaf uit! 😃
leuk. Waneer komt de game uit
over game gesproken vroeger had ns een game waar in je een trein kon besturen heet had 2 kleuren di ik nog weet mischien meer kleuren maar rood en zwart 2 hoofdkleuren volgensmij weet iemand de naam van deze game
Dat was volgens mij een spelletje over de HSL en de Thalys. Helaas niet meer beschikbaar..
Hallo mensen. Ik zal even proberen mijn tengels eraan te geven en die game proberen te ontwikkelen. Verdere informatie volgt...
Reputatie 7
Badge +4
De HCC heeft ook een trainsimulator groep met veel kennis, die wordt gedeeld. Ik heb er zelf totaal geen verstand van, noch ervaring mee.
Het lijkt mij nou echt leuk om een leuke strategie/simulatie game te zien van de NS waarin jij langzamerhand jouw eigen spoornet creëert, stations laat bouwen en met meer experience points alles kunt upgraden.Langzamerhand Nederland veroveren, treinen langzamerhand vrijspelen, kiest welke treinen je laat rijden op welk traject. Je ziet bezoekersaantallen stijgen, laat stations groeien en je hebt meer treinen nodig. Op een gegeven moment Europa in, NS Hispeed vrijspelen en de markt in het buitenland veroveren. Personeel aannemen, deals sluiten met horecaondernemers,misschien tijdlijn gebonden, dus beginnen in de vorige eeuw, met oudere treinen. Bijvoorbeeld ook omgaan met problemen en het oplossen van storingen en geluidsoverlast

Mijn droomspel voor op de smartphone of tablet!

Nou er bestaat een mogelijkheid om in het spel Train simulator Nederlandse treinen te rijden maar je moet ze kopen op Christrains

Link van de Christrains NS treinen winkel

https://www.christrains.com/nl/ts_buy.html

Link van het spel Train simulator

https://store.steampowered.com/app/24010/Train_Simulator_2021/

Dit topic is inmiddels al een paar jaar oud, star_pro7777. Alsnog bedankt voor je input!

graag gedaan 

Ik kan TrainSimulator 2014 zeker aanraden, voor mensen die een trein willen besturen en lekke rop punctualiteit willen rijden.

Vooral met de betaalde add-ons van ChrisTrains, waarmee je NS-treinen in het spel kan verwerken en ermee rond kan rijden. De details zijn erg fraai te noemen. Sinds kort heb je ook de SLT-trein voor in het spel.

Dit!

Tevens als je meer van spellen als SimCity en Transport Tycoon (OpenTTD) houd is er ook CitiesInMotion. Hierin moet je een eigen OV bedrijf beheren en uitbreiden. Ook zeer aan te raden.

Train simulator met de treinen van ChrisTrains en CitiesInMotion 2 zijn zo een beetje alles wat ik speel.

Superleuk idee! Ik heb trouwens ook Roblox, daar zitten ook 2 hele leuke treinspelletjes. 1 is Trainware, door BuilderAtWork en 2 heet Project Railrunner, door Happywalker. En ik maak ook een treinspelletje, dat heet NS Simulator [Beta]. 

Hi,

Erg leuk idee! Zeker doen. Trouwens, ik kan me heel vaag herinneren dat er lang geleden een pc game (demo) was waarin je station zoetermeer moest ontwerpen en veiliger moest maken. Volgens mij kon er ook een prijs gewonnen worden voor het beste design. Weet iemand welk spel dit was? Ik kan het nergens meer vinden.

Reageer