OV Fietssleutel verloren | NS Community
beantwoord

OV Fietssleutel verloren

  • 25 May 2022
  • 3 reacties
  • 838 Bekeken

Afgelopen zondag heb ik een OV-fiets gehuurd en ben diezelfde dag de sleutel kwijtgeraakt. Ik had beide sloten op slot gedaan waardoor het niet mogelijk was om de fiets terug te brengen naar de huurlocatie.  Ik heb toen gelijk een email gestuurd naar info@ov-fiets.nl om aan te geven dat ik de sleutel was verloren. Sindsdien heb ik nog geen reactie ontvangen en nog drie keer een mail gestuurd met ook daarop geen reacties. Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

icon

Beste antwoord door Daniel 25 May 2022, 17:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Heb je je email voorzien van het juiste onderwerp zoals hier wordt aagegeven? Houdt er trouwens wel rekening mee dat je extra kosten zult moeten betalen voor de vervanging van de sleutel.

En waarschijnlijk ook voor het ophalen van de fiets op de plek waar je 'm op slot gezet had, want ik neem aan dat NS het nieuwe sleuteltje niet gaat opsturen naar de huurder.

Je kunt verder ook nog telefonisch contact opnemen met de klantenservice hierover, wellicht dat dat beter werkt.

Beste,

Zaterdag 24 juni ben ik in Groningen de fietssleutel van mij OV fiets kwijt geraakt. Ik heb gelik zaterdagochtend via info@ov-fiets.nl een mail gestuurd met het juiste onderwerp. Helaas heb ik hier nog geen antwoord op ontvangen, maar heb ik imiddels wel een mail ontvangen waarin staat dag ik toeslag moet gaan betalen voor een niet ingeleverde ov-fiets. Ik begrijp dat er kosten zitten aan het verliezen van een ov-fiets. Wel vind ik het vervelend dat de kosten voor het te laat inleveren van de ov fiets in rekenung gebracht lunnen worden. Daarom vraag ik me af of jullie me verder kunnen helpen met het proces dat komt kijken bik het kwijt raken van een fietssleutel.

Mvg,

 

Vivian

Badge +3

Beste,

Zaterdag 24 juni ben ik in Groningen de fietssleutel van mij OV fiets kwijt geraakt. Ik heb gelik zaterdagochtend via info@ov-fiets.nl een mail gestuurd met het juiste onderwerp. Helaas heb ik hier nog geen antwoord op ontvangen, maar heb ik imiddels wel een mail ontvangen waarin staat dag ik toeslag moet gaan betalen voor een niet ingeleverde ov-fiets. Ik begrijp dat er kosten zitten aan het verliezen van een ov-fiets. Wel vind ik het vervelend dat de kosten voor het te laat inleveren van de ov fiets in rekenung gebracht lunnen worden. Daarom vraag ik me af of jullie me verder kunnen helpen met het proces dat komt kijken bik het kwijt raken van een fietssleutel.

Welkom bij de NS Community!

Ik zou in ieder geval contact opnemen met de NS Klantenservice om de huur af te sluiten, en voor wat je opties zijn om de fiets terug te brengen of op te laten halen.

Reageer