Sticky

Even voorstellen: de moderators van de NS Community

  • 20 January 2017
  • 9 reacties
  • 6222 Bekeken

Hallo allemaal en welkom op het NS Serviceforum, dat al sinds 2014 online is!

Dit forum is een plek waar iedereen terecht kan met vragen of tips over het reizen met NS. Je kunt hier in gesprek gaan met andere reizigers, en daarnaast is het NS webcareteam aanwezig om antwoord te geven waar nodig.

In dit topic stellen we ons graag even aan jullie voor. En wie ben jij?

Geen reacties plaatsen op dit voorstelrondje. Eventuele reacties worden verwijderd.

This topic has been closed for comments

9 reacties

Hey iedereen,

Ik ben Erryt. Na het afronden van mijn studies (commercieel medewerker binnendienst en vestigingsmanager groothandel) ben ik begonnen als klantadviseur bij NS en sinds 2014 ben ik begonnen als chat agent. Een tijd later ging ons chat-team samen met het Webcareteam en zodoende ben ik ook op Twitter (^ET) en Facebook te vinden. In juni 2016 werd ik ook actief op het forum.

Elke dag bij ons is anders en het is nooit saai. Je weet nooit wat de dag zal gaan brengen en dat maakt het werk zeer uitdagend en leuk. Ons team is altijd gebrand om ieder probleem op te lossen op een serieuze maar leuke manier.

Ik reis slechts enkele keren per maand met de trein, omdat ik op de fiets naar werk kan. Ik was lang in het bezit van een Studentenreisproduct.

Ik word vrolijk van de belangrijkste bijzaak in het leven wat natuurlijk voetbal is. Ik ga graag op vakantie en gezelligheid en plezier maken is net als tijdens het werk ook in mijn vrije tijd belangrijk voor mij. Maar mijn allergrootste hobby is mijn zoon van 3,5 jaar waar ik enorm trots op ben. Ik word ook erg vrolijk van het oplossen van complexe problemen waar veel tijd en denkwerk in gestoken moet worden, als je ergens mee zit of je abonnement even niet naar behoren functioneert dan mag je mij altijd aanschieten.



Hoi allen! Jullie kennen mijn zo onderhand al een jaar als Moderator, maar ik ben er vorig jaar nooit aan toegekomen om mezelf even voor te stellen. Daar er op dit moment meerdere Moderators zichzelf voorstellen, vond ik het een goed moment om mijn voorstelronde ook maar even te doen. :)

Ik ben dus Stijn en werk zo onderhand al 3 jaar voor de NS Klantenservice. Zoals iedereen ben ik begonnen bij telefonie, maar ben al snel doorgegroeid naar het Social Media Team (^SC) en Chat (begin 2016) en vanaf halverwege 2017 ben ik dus ook werkzaam bij onze mooie Community. Mijn collega's hebben eigenlijk allemaal al wel aangegeven waarom dit werk zo leuk blijft, zoals de gezelligheid van het team en de variatie die de vele verschillende vragen met zich mee brengen. Persoonlijk vind ik het werk bij Social Media en bij onze Community het meest interessant en dan met name de vraagstukken waar wat meer tijd en moeite in gestoken moet worden om het uit te zoeken of om iemand goed te helpen. :)

Reizen met de trein doe ik zelf helaas vrij zelden, ik forens op de fiets. 😛 Voor de sporadische treinreis die ik wel maak heb ik een Dal Voordeel abonnement. Met de zachte prijs daarvan is er eigenlijk geen reden om het niet te hebben. :)

In mijn vrije tijd is de kans aanzienlijk dat je mij thuis achter mijn computer zult vinden. Sinds jongs af aan ben ik een gamer in hart en nieren, dus daar besteed ik graag tijd aan. Mede hierdoor ben ik vrij IT-savvy, dus voor de wat meer technische vraagstukken ben ik je Moderator. 😛 Naast gamen besteed ik zo nu en dan ook tijd aan duiken, wat ik met mijn duikvereniging een paar keer per jaar in Zeeland doe. Daarnaast ben ik nu bijna een jaar aan het Rugbyen, zit ik regelmatig in de bioscoop (vrij makkelijk als je ernaast woont), en luister ik ook graag naar muziek. Mijn hart ligt daar voornamelijk bij de wat meer elektronische genres, zoals Dance, Trance, House en Drum & Bass. Maar ik ben ook zeker niet vies van rock, metal enzovoort. Vrij divers dus! :P

Reizen doe ik eigenlijk niet heel veel, maar ik ben wel recentelijk naar Japan geweest. In dit topic kun je daar meer over lezen! 😃

Hoi allemaal!

Ik ben Laura, bouwjaar ‘91, en ik ben sinds juli 2016 werkzaam als klantadviseur bij NS. Na 1 jaar lang inbound te hebben gebeld, mocht ik doorstromen naar onze live-chatafdeling en binnen 2 weken was ik ook al getraind voor onze social media kanalen (^LW). Hoe ik hier terecht ben gekomen is de grote vraag, want ik ben afgestudeerd pedagogisch medewerkster (kinderopvang) sinds 2013.
Vanaf juni 2019 ben ik ook werkzaam binnen deze community, waar ik het erg naar mijn zin heb! Ik vind het fijn dat ik op deze manier ook mijn steentje bij mag dragen. Het brengt soms wat uitdagingen met zich mee, maar die ga ik niet uit de weg. 😉

Verder ben ik geboren en getogen in Dordrecht en ben ik op mijn 25ste verhuisd naar Friesland om samen te gaan wonen met mijn (toen nog) vriend. Sinds 2016 door het leven gaande als getrouwd stel en ik kon het natuurlijk niet laten om mijn 2 katten in Dordrecht achter te laten, dus die hebben zich ook bij ons gevoegd. Op 17 maart 2020 gezinsuitbreiding gehad met een dochter. :heart:

Tegenwoordig reis ik niet zoveel meer, om een beetje te compenseren. Ik ben sinds 2008 samen met mijn man en we hebben eerst een lange periode (5,5 jaar) een lange afstandsrelatie gehad, waarbij we alle kilometers met de trein hebben afgelegd (ddr-hr). 3,5 uur heen, 3,5 uur terug, meestal in weekenden en vakanties. Dit was natuurlijk ideaal met ons Studentenreisproduct, maar later is het ook fijn geweest met mijn Dal Voordeel abonnement. Tegenwoordig rock ik de NS Flex basis.

Ik kijk uit naar het uitwisselen van onze kennis. 😄

Hallo!

Ik ben Maxime, 27 jaar en nieuw op de NS Community, maar onderhand al bijna 4 jaar werkzaam bij de NS Klantenservice. Ik kan je ook van dienst zijn via de telefoon, chat en Social Media (^ML). Ik voel me helemaal op mijn plek in ons gezellige en betrokken team en kijk er naar uit om me onder te dompelen in deze bruisende Community.

Met mijn Dal Voordeel abonnement zoek ik graag mijn ouders en hun fantastische boxer (hond) op in Friesland. Voor de iets verdere reizen ga ik ook wel voor een mooie actie van de Spoordeelwinkel.
In mijn vrije tijd ben ik graag aan het hardlopen, muziekje op (voornamelijk rap en hiphop) en dan genieten van de omgeving. Voor dansjes, zowel in groesplesverband in de sportschool als met een wijntje in de stad, ben ik altijd wel te porren. Om even orgineel te zijn, ik kijk graag films en series. Tot mijn favorieten behoren Shameless (US), Modern Family en It's Always Sunny in Philadelphia.

Ik ben benieuwd naar wat we allemaal van elkaar mogen leren! 🙂

Hallo allemaal!

Ik ben Sanne, ben 24 jaar oud en vanaf vandaag nieuw op de community! Inmiddels ben ik ruim 2 jaar werkzaam bij de NS klantenservice en kan je mij tegenkomen op telefonie, chat en op Social Media onder ^SA.

Ik ben hier bij de NS terechtgekomen in mijn tussenjaar, maar inmiddels ben ik alweer ruim een jaar aan het studeren en hoop ik over een aantal jaren mijn studie Communicatie afgerond te hebben! Met het studeren komt natuurlijk ook het prachtige studentenreisproduct waar ik dagelijks gebruik van maak om op mijn studie terecht te komen, maar op een vrije dag ook graag mee het hele land doorga.

In mijn vrije tijd kan je mij bij een concert tegenkomen, in de bioscoop of vooral met mijn neus in een goed boek. Lezen is mijn favoriete ding om te doen in mijn vrije tijd en mijn stiekeme droom is dan ook om ooit aan de slag te gaan bij een uitgeverij.

Ik ben heel nieuwsgierig naar wat ik van jullie allemaal kan leren en sta dan ook te trappelen om straks aan de slag te gaan!

Reputatie 4

Hey hey! 


Ik ben Daniël, 27 jaar oud en net nieuw bij de Community! Ik werk nu al 6 jaar bij de NS Klantenservice. Ik heb een half jaartje wat anders in de IT-wereld gedaan maar dat beviel me een stuk minder en toen kwam ik meteen terug bij de NS. Het is hier altijd leuk namelijk! Ik heb de eerste 3 jaren vooral gebeld en de laatste paar jaren mijn skill-set verbreed naar chat en Social (^DB), maar nu ben ik ook hier te vinden! 

Ik ben hier ooit begonnen in een tussenjaar en heb inmiddels al een studie afgerond terwijl ik hier werkzaam ben. Ik heb altijd in dorpen of kleine steden gewoond dus ik heb veel gebruik mogen maken van de treinen over de jaren als een student en dit zal voorlopig ook nog zo blijven als forens! In mijn vrije tijd houd ik me veel bezig met het fantasy genre. Ik lees, speel en kijk het allemaal. Ik verdiep me graag in tot wel de kleinste details van een hele wereld ook al wil ik nog wel eens verdwaald erin raken als het net wat te interessant is.

Ik kijk er naar uit om nu ook heel wat kennis te delen en op te nemen in de community! 

Reputatie 5
Badge

Hoi hoi! 

Ik ben Lorena, 25 jaar en alweer 6 jaar werkzaam bij de klantenservice van NS. In de afgelopen 6 jaar heb ik op alle verschillende kanalen al reizigers te woord mogen staan waaronder via de telefoon, mail, Live Chat en Social Media (^LK). Vandaag breiden we dat nog verder uit naar de Community. Naast mijn werk voor de NS klantenservice ben ik een half jaar geleden begonnen aan een thuisstudie. Mijn vrije tijd besteed ik daarom ook veel aan het leren, het knuffelen met mijn labrador en 2 katers, zwemmen en leuke dingen ondernemen met vrienden en vriendinnen. Met mijn NS Flex abonnement komen we op veel verschillende plekken.

Ik heb er ontzettend veel zin in om weer nieuwe dingen te mogen leren! :blush:

Hey!

Ik ben Aurora, 27, en enthousiast om dit mooie team te komen versterken. Inmiddels ben ik 3 jaar werkzaam bij NS Klantenservice. Na bellen snel doorgestroomd naar de Live Chat en Social Media (^AU). Nu mag ik ook de NS Community aan mijn repertoire toevoegen. Hoe tof!

In mijn jonge jaren heb ik veel met de trein gereisd voor werk en school, maar tegenwoordig doe ik bijna alles op de fiets. Dat betekent gelukkig niet dat mijn hart niet bij het spoor ligt. Openbaar vervoer is de toekomst, daar geloof ik heilig in.

In mijn vrije tijd mag ik graag muziek maken of luisteren. Ik ben opgegroeid met de (echte) klassiekers zoals Bach en Handel, en heb nu een passie voor vooral grote orkesten en koorstukken. Daarbij schrijf ik ook nog. Dit is eigen werk, maar ik ben ook recensent voor een online blog. Mocht je nog een goede aanbeveling nodig hebben voor je volgende nagelbijter op de vrijdagavond, schiet me vooral even aan! En als je mij niet achter een gitaar of boek vindt, dan sta ik op het virtuele slagveld van League of Legends. Genoeg hobby's dacht ik!

Natuurlijk ben ik hier voor jullie, de Community. Geen vraag is me te gek, en je kunt van mij verwachten dat ik mijn uiterste best zal doen voor dit forum.

See you soon!

Hallo allemaal!

Ik ben Tomas en mag mij ook bij het Community team voegen. Ik ben sinds augustus 2021 werkzaam bij de NS Klantenservice, waar ik in eerste instantie begon met bellen en chatten. Na een maand of 2 stroomde ik door naar social media (op Twitter te vinden als ^TO) en nu dus ook de Community.

Vanuit mijn kindertijd kan ik me nog heugen dat ik met mijn opa en oma veelvuldig met de trein ben geweest. Zij met de Zomertoer, en ik zelf op een Railrunner. Later ging ik zelfstandig op pad met ontelbaar veel Tienertoers, en tegenwoordig ben ik de gelukkige bezitter van een Weekend Vrij abonnement. Dat ik veel met de trein reis is overduidelijk, maar daar houdt het niet op. Ik ben een echte verkenner, en ben dus ook graag op pad. Dat kan met de fiets zijn, met de auto of met het vliegtuig. Mocht je nog een enorm goede suggestie hebben voor een toffe bestemming om naartoe te reizen, schroom dan niet om het me te vertellen! Ik zet ze allemaal op een lijstje, want het liefste zie ik ze allemaal.

In mijn vrije tijd pak ik graag een biosje, want ik ben ook een groot filmliefhebber (vooral actiekomedies heb ik een zwak voor) en daarnaast ben ik een fervent gamer en ben daarin met name al enkele jaren te vinden in de wereld van RuneScape. Verder ben ik een ontzettend groot pretparkfanaat.

Ik kijk er enorm naar uit om mijn kennis met jullie te delen! En natuurlijk hoop ik ook veel van jullie te leren. 😉