klacht vervangend vervoer Lelystad Dronten | NS Community
beantwoord

klacht vervangend vervoer Lelystad Dronten

  • 23 August 2023
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Doordat de bus te laat aankomt in Lelystad en vervolgens te laat arriveert in Dronten mis ik iedere keer de aansluiting op de trein richting Zwolle. Dat betekent een half uur wachten op de volgende. Wat gaan jullie hieraan doen??

icon

Beste antwoord door Daniël NS 23 August 2023, 18:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Zeg er dan ook even bij dat de behandeling van de klacht langer duurt dan de werkzaamheden en dat de kans dat er iets mee gedaan wordt vrijwel nihil is. 

Reputatie 6

Hey René1969. Welkom bij de NS Community. 

Als je hier een klacht over in wilt dienen raad ik je aan om dit te doen via een van de kanalen aangegeven op onze klachten afhandeling pagina. Verder is het ook zo dat in het geval van vertraging je ook altijd een claim in kunt dienen via onze geld terug bij vertraging regeling.

Het blijkt dat er inderdaad niets aan is gedaan. En er ook niets aan gaat gebeuren.

De reis dùùrt al langer door de overstap en met busvervangend treinvervoer. En als de bus meer dan tien minuten later in Lelystad aankomt, dat dat de Reisplanner aangeeft, is het een logisch gevolg dat de aansluiting in Dronten dus ook faliekant faalt.

Reageer