beantwoord

aangekondigde factuur

  • 26 May 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik ontving een aankondiging van een afschrijving vanwege een factuur. Tot nu toe betaalde ik in november mijn abonnement van € 87. Nu zou ik in mei (?) € 67 moeten betalen. Is er een verandering van inning van abonnementsgelden ?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 26 May 2023, 15:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik ken zo gauw geen abonnementen die € 87 per jaar kosten.

Omdat het om november gaat, gaat het om het tarief van 2022. Dan zou het mogeijk om Dal Voordeel + Keuzedagen kunnen gaan, in 2022 kostte dit €61,20 + €26,50 = €87,70.

Is er misschien nog een 2e Dal Voordeel op saldo? Misschien een ouder abonnement wat niet opgezegd is? 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Jack Bogers,

Je kunt de factuur downloaden op Mijn NS onder ‘Betaaloverzicht'. Daarop staat precies gespecificeerd waar de kosten voor zijn.

Als je er daarmee nog steeds niet uitkomt, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Op deze openbare community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens.

We kunnen wel meedenken, maar daar hebben we meer informatie voor nodig. Wat voor abonnement heb je? Ik ken zo gauw geen abonnementen die € 87 per jaar kosten. Dal Voordeel op saldo kost € 67,20 per jaar, maar dat zou wel elk jaar rond dezelfde datum geïncasseerd moeten worden.

Reageer