Abonnement opgezegd, toch geld afgeschreven | NS Community
beantwoord

Abonnement opgezegd, toch geld afgeschreven

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, voor de 2e keer stuur ik hier een melding over. Op 9-11-2022 heb ik het abonnement van **** opgezegd. ****

OP 21-12-2022 heb ik melding gemaakt dat er toch geld werd afgeschreven ****. Nu is er wederom geld afgeschreven 46,62 wat ik gestorneerd heb. 

Het abonnement is stopgezet.

Kan er een reactie gegeven worden op dit schrijven.

Net vr gr Rens ****

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 February 2023, 21:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoe heb je het stopgezet? Is het Flex abonnement gewijizgd naar het gratis Flex Basis of is Flex geheel opgezegd? Bij geheel opzeggen moet het ook van de kaart worden verwijderd. Doe je dat niet dan blijf je nog Flex Basis hebben en wordt er bij gebruik van de kaart op rekening gereisd. Het bedrag van €46,62 is geen vast bedrag voor een abonnement is en is daarom waarschijnlijk voor reiskosten. 

Goedenavond R.N. en welkom bij de NS Community.

De Community is geen postkanaal van de NS Klantenservice. Het is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. De Community heeft geen toegang tot klantgegevens en kan dan ook niet helpen met een vraag over een contract.

Neem hiervoor contact op met de Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat. Alle contactdetails daarvan kun je hier vinden.

Badge +3

Welkom bij de NS Community Rens!

Dit is een reizigers-forum dus aan je gegevens hebben we weinig.

Als een abonnement opgezegd wordt zal diegene soms nog wel even naar een automaat (station of supermarkt e.d.) moeten om het van je ov-chipkaart te verwijderen (binnen een maand na opzeggen).

Anders loopt het gewoon door, al komt een bedrag van € 46,62 me niet voor als iets voor een abonnement.

Storneren is bij NS nooit een goede optie trouwens. Liefst eerst betalen en daarna in discussie.

Zie https://www.ns.nl/klantenservice/contact (telefoon, chat)

Reageer