Skip to main content

ik heb sinds een paar maanden een Flex Basis abonnement van €2 per maand: vandaag 23 juli krijg ik een factuur van €5,10 die betaald zou moeten worden…. Hoe is deze opslag van meer dan 100% zónder communicatie te verklaren en is dit eventueel nog terug te draaien naar de oude situatie?

Welkom bij de NS Community!

Als die € 5,10 puur abonnementskosten zijn dan gaat het om een Dal Voordeel abonnement waarmee helemaal niet gereisd is. Zolang je er toch niet mee reist zou ik dat op Basis zetten.


NS Flex Basis kent geen maandelijkse abonnementskosten.

NS Flex Weekend Voordeel kost 2 euro per maand.

NS Flex Dal Voordeel kost 5,10 euro per maand.

Het lijkt erop dat u momenteel NS Flex Dal Voordeel hebt en niet NS Flex Basis of NS Flex Weekend Voordeel. Als het goed is, kunt u in Mijn NS (de website, niet de app) zien welk abonnement actief is. U kunt in Mijn NS bij Betaaloverzicht ook een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat waarvoor deze kosten in rekening worden gebracht.


Reageer