Afsluiten abonnement NS fietsenstalling Den Haag lukt niet | NS Community
beantwoord

Afsluiten abonnement NS fietsenstalling Den Haag lukt niet

  • 12 February 2023
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik probeer een abonnement af te sluiten voor de NS fietsenstalling Den Haag Koningin Julianaplein, maar dat lukt niet. Ik log vanuit de webpagina van de fietsenstalling, Stallen op rekening, na op knop te drukken Gratis aanmelden in met mijn NS account, vervolgens gebeurt er niets. Dan moet ik via zoekfunctie weer de fietsenstalling opzoeken (terwijl ik al via die webpagina ingelogd was). Vervolgens vraagt het systeem dan wéér om in te loggen in NS-account, terwijl ik al ingelogd ben. Ik kom er niet uit. Kunt u mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Robert B 12 February 2023, 16:58

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Stallen op Rekening is iets anders dan een abonnement.

Doe geen moeite, want volgens https://www.ns.nl/fietsenstallingen/info/den-haag-centraal-koningin-julianaplein hebben ze daar geen (jaar) abonnementen?

Voor Den Haag CS Stichthage kan het wel, voor maar liefst € 110 per jaar (de eerste 24 uur is daar ook niet gratis).

Stallen op Rekening is al inbegrepen bij elk NS Flex abonnement.

Hoi Z Damen en welkom bij onze Community.

Da's nogal lastig, en helpt zeker niet als je een abonnement wil bestellen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Om te beginnen wil ik je adviseren om het eens op een ander apparaat te proberen dan waar je het nu op probeert (indien mogelijk natuurlijk), of in een geheel andere browser. Mocht dat niet werken, neem dan even contact op met de klantenservice om te kijken of je profiel wel volledig is. Dat is ook een van de vaak voorkomende oorzaken dat je dergelijke producten niet kunt bestellen.

Reageer