beantwoord

bankrekeningnummer

  • 3 May 2022
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een mail van jullie gekregen dat het rekeningnummer niet goed is. Ik heb het op 23 april gewijzigd door €0,01 naar jullie over te boeken. Waarschijnlijk heeft mijn wijziging en jullie uitbetaling zich gekruist?

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 May 2022, 07:32

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Willyhensen en welkom bij de NS Community,

 

Het advies van Tochjo wil ik je ook geven. Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je nakijken.

Badge +3

Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer