compensatie op abonnement | NS Community
beantwoord

compensatie op abonnement

  • 12 May 2022
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Ik betaal bijna 400 euro per maand voor een abonnement. Alleen vraag ik me af waarom. Ik reis 4 dagen in de week en met een beetje geluk heb ik hiervan 1 dag een reis zonder problemen. Dagelijks vertraging, uitval van treinen of korte treinen die propvol zitten waardoor ik niet mee kan. 
jullie klantenservice is amper bereikbaar en dit begrijp ik best. Ik zal niet de enige zijn die niet tevreden is over jullie “service”. Ook baal ik er van dat jullie geen concurrentie hebben want ik vermoed dat er dan wel snel verbetering zou zijn. 
ik hoor graag hoe jullie mij gaan compenseren of tegenoet gaan komen. Ik weet dat het abonnement inhoudt dat ik met een trein mee kan, of ik nu sta of zit. Maar zoals aangegeven kan ik vaak niet mee aangezien de trein vol zit. Jullie komen jullie deel

van ons contract dus niet na. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 12 May 2022, 11:50

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo StrontziekvandeND, en welkom op de NS Community.

Laat ik beginnen met dat ik heel goed begrijp dat het ontzettend balen is dat je geregeld hinder ervaart op je traject. Ik kan me voorstellen dat dit na een tijd gaat opbouwen en voor frustratie zorgt.
Daarom vind ik het extra jammer dat je geen contact krijgt met de Klantenservice. Dit heeft helaas te maken met de enorme drukte die we op dit moment ervaren.
Gelukkig heb je Klantenservice niet nodig om een Geld Terug Bij Vertraging claim in te dienen. Als je 30 minuten of meer vertraging hebt kun je een gedeelte van je ritprijs terugvragen. Misschien niet helemaal waar je op had gehoopt, maar compensatie van je abonnement bieden we helaas niet aan.

Reageer