daluren | NS Community
beantwoord

daluren

  • 13 July 2022
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik wil mijn reis om 8:30 starten met flex abonnement en jongeren dagkaart, maar kan pas korting krijgen vanaf 9:00. Hoe kan ik dit regelen?

icon

Beste antwoord door bahnrider 13 July 2022, 20:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Zijn dit soort voor de hand liggende dingen nou echt zo moeilijk om zelf te bedenken?

 

@bahnrider, we hebben hier een kennisvoorsprong die incidentele gebruikers niet hebben, naast het gegeven dat men er ook vaak onzeker over is.

Dit forum bestaat dankzij de vele mensen die het juist niet overzien en die moeten hier hun vragen kunnen stellen zonder daarover opmerkingen te krijgen. Als ze het makkelijk zouden kunnen vinden of bedenken, dan stelden ze de vraag niet.

Vaak is overigens na negen uur reizen verstandiger.

Reputatie 7
Badge +1

1.kaartje kopen via app tot 1e halte net na 9.00-hoop ik voor je dat die er is, kan best nog pak duurder zijn als die jongetjeskaart. Je hoeft/KAN nl niet eens in/uitsjekken wat niet over chip beschikt (althans, nu nog)

2.een trein eerder nemen-op de Flex=zelfde vol tarief, maar dan moet je dus wel uitsjekken op 1e halte die trein erna na 9.00 stopt. Of dit ´vergeten´ en dan later aanvullen via site of uitcheckgemist, dit is op zich niet echt aan te bevelen.

Zijn dit soort voor de hand liggende dingen nou echt zo moeilijk om zelf te bedenken?

Reageer