fout gemaakt in abonnement opzeggen | NS Community
beantwoord

fout gemaakt in abonnement opzeggen

  • 22 November 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Beste,

ik had twee abonnementen in Mijn NS staan: een oud abonnement van een verlopen kaart, en een nieuw abonnement. Het oude heb ik vandaag op gezegd maar in jullie bevestigingsmail staat nu dat ik het nieuwe heb opgezegd. Een fout in jullie systeem vermoed ik.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen jullie dat zo spoedig mogelijk herstellen?

oude kaart (moet WEL opgezegd):

**** **** **** 8590

nieuwe kaart (moet NIET opgezegd):

**** **** **** 9737

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 November 2022, 08:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Voor een volgende keer trouwens: als je een nieuwe chipkaart gekregen hebt omdat de oude verlopen was hoef je het abonnement op de oude kaart niet op te zeggen. Je hebt dan nog altijd maar één contract, waardoor dat bij opzegging dus beëindigt wordt zoals je gemerkt hebt.

Oké, bedankt

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reageer