Hoe kan ik mijn Dal Voordeel abonnement opzeggen terwijl dat niet in Mijn producten staat vermeld? | NS Community
beantwoord

Hoe kan ik mijn Dal Voordeel abonnement opzeggen terwijl dat niet in Mijn producten staat vermeld?

  • 4 January 2023
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Ik krijg bericht dat ik moet betalen voor een Dal Voordeel abonnement. Die had ik willen opzeggen maar onder Mijn producten staat dat abonnement niet vermeld. Ik heb blijkbaar helemaal geen producten.

Hoe kan ik dat abonnement opzeggen?

Met vriendelijke groet,

Anneke Beemster

icon

Beste antwoord door MoDe 4 January 2023, 16:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom zou het niet op te zeggen zijn via Mijn NS? Krijg je een foutmelding?

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen

Link is voor opzeggen flex, niet voor op saldo. En dan nog moet je langs een automaat als je definitief van het abonnement (ook flex basis) af wilt.

Badge +3

Waarom zou het niet op te zeggen zijn via Mijn NS? Krijg je een foutmelding?

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen

Reputatie 7
Badge +2

Als u een Dal Voordeel abonnement op saldo had dan volstaat opzeggen per telefoon niet, maar zult u het product ook nog van uw OV-chipkaart moeten verwijderen door de opzegging op te halen bij een kaartautomaat.

Ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice u dat niet heeft meegedeeld tijdens het telefoongesprek of dat dit niet in de mail met opzegbevestiging heeft gestaan.

Dag, ik heb al 2 keer gebeld met de klantenservice van NS om mijn Dal voordeel abonnement op te zeggen. 2 keer is aangegeven dat dit geregeld is maar nog steeds schrijft NS geld van mijn rekening tevens staat het product nog steeds in mijn NS. Ook is het niet mogelijk dit abonnement op te zeggen via Mijn NS, waarom niet?

 

helemaal klaar met NS en haar slechte service!!!
 

 

Reputatie 6

Hallo A.M. Beemster. Welkom bij de NS Community! 

Het kan zijn dat je OV-Chipkaart dan niet goed gekoppeld is in je account. Dan kan je het alsnog toevoegen om alles in te zien. Ook is het mogelijk dat je interne gegevens niet goed gekoppeld staan met het account en dat is helaas niet zelf op te lossen. Ik raad net als MoDe aan om hiervoor contact op te zoeken met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken. Is jouw kaart wel gekoppeld aan MijnNS?

Reageer