beantwoord

Hoe moet ik overstappen naar NS Flex weekendvrij?

  • 5 June 2022
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Na het ophalen van het nieuwe Flex abonnement heb ik gereisd van Roosendaal naar Elst op zondag 5 juni.

De poortjes geven niet aan dat ik een Flex Weekend vrij abonnement heb en de reishistorie kan me niks vertellen over de heen en terugreis op dezelfde dag en vermeld alleen Onbekend  € -23.64 Klantenservice, wat betekent dat ik op 27 mei mijn Weekend Vrij heb betaald en komende maand Onbekend € -23.64 op mijn rekening mag verwachten.

Hoe los ik dit op? Morgen moet ik naar Gouda, met mijn weekend vrij Flex abonnement en lopen de kosten weer op met nog een onbekend cadeau van de Klantenservice….

icon

Beste antwoord door Momo 5 June 2022, 23:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Bij Flex wordt er altijd bij de poortjes en paaltjes aangegeven dat je Reizen op Rekening heb, en nooit of welk Fleax abonnement je hebt. Welk abonnement je hebt kun je wel terug vinden in je MijnNS account onder “Mijn producten”. Het duurt soms wat langer voor je reizen zichtbaar zijn in je reishistorie, als de reishistorie al werkt uberhaupt, daar zijn de laatste tijd vaak problemen mee. 

Die onbekende € -23.64 is waarschijnlijk het bedrag wat je nog als saldo op je kaart had staan en nu wordt terugbetaald. Cadeau van jezelf dus. Morgen kun je gewoon inchecken met je Flex abonnement. 

Reageer