ik kan geen OV fiets abonnement kopen | NS Community
beantwoord

ik kan geen OV fiets abonnement kopen

  • 24 August 2023
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Ik probeer een OV fiets abonnement toe te voegen aan mijn OV kaart. Dit proces blijft steeds ‘hangen’ bij de inlogknop op de OV fiets pagina. Ik kom niet verder.  

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 August 2023, 07:53

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.

Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer