Ik kan nog steeds geen abonnement kopen, omdat de webshop niet werkt. | NS Community
beantwoord

Ik kan nog steeds geen abonnement kopen, omdat de webshop niet werkt.

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Ik moet morgenochtend om 5 uur reizen, dit wordt een lange reis waar ik korting voor wil gebruiken. Echter, werkt de webshop nog steeds niet waardoor ik geen abonnement kan kopen. Kan ik een kaart met korting kopen en achteraf wanneer de webshop weer werkt de abonnement afsluiten. Het is zonde van mijn geld anders en de storing is buiten mijn schuld. 

icon

Beste antwoord door Robert B 28 June 2022, 23:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoewel er zeker momenten zijn geweest dat de webshop niet werkte, werkt deze nu wel, in ieder geval bij mij. Probeer eens een andere browser of wis je cookies en kijk of het dan wel lukt. 

Badge +3

Zonder abonnement geen korting inderdaad. Als je al een persoonlijke kaart hebt waar je het op zou kunnen bestellen kan je ook contact opnemen (bellen 030 751 5155) met de Klantenservice om het voor je klaar te zetten om op te halen voorafgaand aan je reis morgenvroeg.

Reageer