kosten | NS Community

kosten

  • 5 July 2022
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Hi! Ik krijg ineens een rekening binnen van 80 euro maar heb in de maand juli bijna niet met de trein gereisd. Nu heb ik ook mijn abbo opgezegd 2 maanden geleden. Ik had een automatisch opladen abbo dus een ns flex. daarnaast kan ik ook de factuur niet in zien waar deze kosten vandaan komen…


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Als u de facturen ook niet kunt inzien als u inlogt met een browser, blijft er weinig anders over dan contact op te nemen met Klantenservice. De wachttijden zijn echter lang. Als u er achter kunt komen via Facturen, en dat is de koninklijke weg, dan is dat veel makkelijker.

 

Een NS Flex abonnement werkt met betalen achteraf, het is geen automatisch opladen; dat kan alleen met reizen op saldo. Met Flex staat er normaal geen saldo meer op uw kaart.

Het kan ook zijn dat er correctietarieven in rekening zijn gebracht als u niet goed heeft in- of uitgecheckt. Of als u met een tweedeklaskaartje eerste klas reisde. Dat is doorgaans 20 euro per keer. U zult het zelf moeten nakijken, wij kunnen niet bij de administratie.

Reageer