Mijn ov geeft het abonnement niet aan | NS Community
beantwoord

Mijn ov geeft het abonnement niet aan

  • 20 August 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Heb een nieuwe ov chipkaart en heb al een paar keer gerezen met deze kaart. Ik heb deze aangevraagd met een weekend vrij abonnement alleen reis ik nu op rekening als ik mijn ov incheck. Ik heb ookal geprobeerd om te kijken of ik het abonnement nog moest ophalen( bestelling ophalen) maar daar stond ook niks bij. Wat moet ik nu doen? 

icon

Beste antwoord door Robert B 20 August 2023, 15:10

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Reizen op Rekening NS betekent dat NS Flex actief is op je kaart. Een poortje of paaltje heeft geen tijd/mogelijkheid om het bijbehorende abonnement te tonen, dat vind je in Mijn NS.

Een voordeel daarvan is dat een wijziging in Flex niet meer bij een automaat bevestigd hoeft te worden, dat gaat per direct.

Reageer