NS Flex aanvragen lukt niet | NS Community
beantwoord

NS Flex aanvragen lukt niet

  • 11 June 2022
  • 1 reactie
  • 787 Bekeken

Ik heb recentelijk mijn studenten-OV stopgezegd, echter kan ik deze er niet van of halen op een of andere manier. Ipv de studenten-OV wilde ik Daluren erop zetten van NS Flex, echter lukt dit nu niet. Ik weet niet of dit komt door problemen met de studenten-OV… Is het mogelijk om te zien, welke producten er op mijn kaart staan? Ik wil namelijk wel zsm daluren reizen.

icon

Beste antwoord door Robert B 11 June 2022, 18:37

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

We zijn hier geen DUO maar je moet na het stoppen van je SRP dat dus verwijderen van je ov-chipkaart.

Dat kan op een station, bij een supermarkt of andere automaat (bestelling ophalen).

Tip: automaten (in ieder geval die bij supermarkten) hebben vaak ook de optie Studentenreisproduct stoppen, dan hoeft het niet via DUO.

Daarna kan je (na maximaal 48 uur) Dal Voordeel aanvragen met de code EXSTUDENT3528×××××××××××× (nummer van de ov-chipkaart waar je SRP als laatste op stond). De kaart moet nog minimaal 2 maanden geldig zijn of anders kan het ook op een nieuwe kaart met de code van je oude kaart.

Producten op je kaart kan je inzien bij elke automaat of via een Mijn OV-chip account https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/kaartinformatie.htm

Reageer