Storneren is niet de juiste weg. Het bedrag is voor een Dal voordeel jaarabonnement op saldo. Mogelijk ben je na opzegging niet langs een kaartautomaat gegaan. De opzegging is dan niet compleet en je kunt dan nog steeds gebruik maken van het abonnement. Wanneer je niet betaalt, loop je kans dat het bij een incassobureau terecht komt. Neem daarom contact op met de klantenservice of zet zelf online het abonnement om in flex basis. Betaal wel de factuur, je krijgt het bedrag na definitieve opzegging of omzetting (gedeeltelijk) terug.
Het is de prijs van een klassiek Dalvoordeelabonnement op saldo. Heeft u misschien dit abonnement een jaar gratis gehad? Het wordt dan automatisch verlengd. Neem contact op met Klantenservice.
U kunt het overigens zeer eenvoudig omzetten naar het gratis abonnement Flex Basis. Dan heeft u verder geen of hooguit weinig kosten.
Dit is een openbaar forum, u wordt niet teruggebeld en u kunt uw telefoonnummer en volledige naam beter weghalen. Niet iedereen heeft goede bedoelingen. Wij kunnen niet bij de administratie en u zult zelf actie moeten ondernemen.