Onder de omschrijving 'doorlopende incasso' wordt er ineens 4,45 euro afgeboekt van mijn rekening. Wat ik schuldig ben betaal ik graag, maar dan wil ik wel weten waarvoor ik betaal. Ik zou het niet weten. Terugboeken dan maar?
Zoals MoDe al aangaf zijn alle facturen te zien in je MijnNS account, onder “Betaaloverzicht”. Daarop staan alle kosten gespecifeerd. Maar ik wil al wel even een gokje doen, heb je een dag een OV-fiets gehuurd? Dat kost nu €4,45 per dag en die kosten worden automatisch geincasseerd. Ga dit vooral niet storneren, daar bezorg je jezelf alleen maar problemen mee.
Weet je zeker dat het van de NS is, en niet van een streaming dienst oid?
Als je een incassobureau achter je aan wilt krijgen, zou ik zeker terugboeken.
In MijnNS kun je facturen raadplegen. Klopt de afschrijving niet dan kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Heeft u al op mijn NS gekeken waarvoor dit is? Als u nog van mening bent dat u het geld terug moet krijgen dan zult u zich tot de klantenservice moeten wenden. Hier kunnen we weinig voor u betekenen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.