Opzegtermijn flex | NS Community
beantwoord

Opzegtermijn flex

  • 23 August 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Hi ik heb mijn flex abonnement zojuist opgezegd, gezien ik begin September weer student product heb. Echter ging ik er vanuit dat er een opzeggingstermijn zou zijn (tot start nieuwe maand) en dat ik dus tot die tijd nog wel met korting zou reizen, maar ik heb net al de email ontvangen van beeindiging. Nu kan ik dit niet ongedaan maken... Is er nou wel of niet een opzeggingstermijn en zo nee, kan ik dit ongedaan maken?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 August 2023, 17:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi xisavv,

Bij Flex gaan wijzigingen en opzeggingen altijd direct in. Er is dus geen opzegtermijn.

Je kunt het ongedaan maken door weer opnieuw een abonnement te nemen. Echter zit je daar dan wel minimaal een maand aan vast.

Misschien kan de klanteNService nog iets voor je betekenen.

Reageer