beantwoord

Reclame flex abonnement

  • 16 March 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb 6 maart het flex abonnement afgesloten en zie nu dat er een aanbiedIng is van de eerste 3 maanden voor 2,50. Kan ik daar nog gebruik van maken?

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 March 2022, 19:16

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Je hebt 14 dagen herroepingsrecht, waarbij je betaalde abonnementskosten volledig terug krijgt met aftrek van de genoten korting. Bij Dal Voordeel zal je dus meestal een bedrag moeten bijbetalen.

Soms gaat het anders, en beëindigt men het abonnement (naar Flex Basis) per de datum van contact en krijg je slechts een evenredig deel van de betaalde abonnementskosten terug (minder dan een maand dus), maar behoud je wel de genoten korting van je gemaakte reizen.

Hierna zou je de aanbieding van 3 maanden Dal Voordeel kunnen gebruiken, maar dat moet via de Klantenservice omdat de vorige wijziging minder dan een maand geleden was.

Overigens heb ik enkele dagen geleden (als test) de aanbieding genomen en dat lukte (we gaan voor je aan de slag) maar heb er geen enkele bevestiging over gekregen en in Mijn NS staat nog gewoon Basis.

Die test was omdat het alleen voor nieuwe klanten zou zijn (volgens de informatie op de NS website), maar ik kreeg er vanmiddag wel een persoonlijke e-mail over :thinking:

 

Hoi Joke1962. Welkom bij de Community.

Ik kan me goed voorstellen dat je graag van het aanbod gebruik wilt maken. Ik zou je willen aanraden om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen vervolgens kijken naar de mogelijkheden.

Reageer