Rotzooi bij NS Fietsenkluis

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik ben pissig! Sleutel ingeleverd in januari, MET brief om alles op te zeggen, krijg ik eind januari een brief om te betalen omdat ze niks hebben gekregen

Ik natuurlijk meteen gebeld; “ja meneer, er is een enorme achterstand met opzeggingen, maar het komt wel goed, ik zie met de track en trace dat het binnen moet zijn”

vervolgens niks meer horen, ik denk dus dat alles goed is gegaan...krijg ik nu GVD een bericht van deurwaarders omdat het nog niet is betaald...WTF NS!

Hoe kunnen jullie zo erg falen hier in, verzekeren dat het goed komt en vervolgens geen ene reet aan doen


1 reactie

Goedemorgen MAS Cochran en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je nog steeds geen bericht hebt ontvangen over je beëindigingsverzoek. Helaas kan ik hier echter niks anders in betekenen dan mijn collega's. Het beste wat ik je kan adviseren is om nogmaals contact op te nemen met onze Klantenservice om de situatie te controleren.

Reageer