Verkeerde factuur? Hogere prijs dan NS Flex altijd vrij | NS Community
beantwoord

Verkeerde factuur? Hogere prijs dan NS Flex altijd vrij

  • 2 February 2023
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

Vandaag kreeg ik een factuur van de NS van €415. 

Dit vind ik nogal vreemd omdat ik het maandabonnement NS Flex Altijd Vrij heb, waarvan de kosten €354 per maand bedragen.

Weet iemand wat er fout kan zijn gegaan?

Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Eugene

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 February 2023, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is er misschien een correctietarief in rekening gebracht? Dat moet ook te zien zijn op de factuur in uw betaaloverzicht. 

NS Flex-abonnementen zijn alleen geldig voor reizen per trein. Hebt u wellicht ook gereisd met bus, tram en metro? Die kosten komen er dan nog bij. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld de huur van een OV-fiets.

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht, een gespecificeerde factuur downloaden waarop u precies kunt zien waarvoor de kosten in rekening worden gebracht.

Bedankt voor uw reactie Tochjo,

Ik heb het even gecheckt in Mijn NS, maar hier blijkt dat ik maar voor €10 met bus/tram/metro heb afgelegd. Ik zal met de klantenservice contact opnemen, want volgens mij klopt het niet.

 

Badge +3

NS Flex-abonnementen zijn alleen geldig voor reizen per trein. Hebt u wellicht ook gereisd met bus, tram en metro? Die kosten komen er dan nog bij. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld de huur van een OV-fiets.

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht, een gespecificeerde factuur downloaden waarop u precies kunt zien waarvoor de kosten in rekening worden gebracht.

Reageer