Skip to main content

Via NS Wintercity had ik een aantal aanbiedingen ontvangen.

Ik kan deze nergens meer vinden, waar staan die nu?

Ik krijg vanaf het eerste hokje wat geopend moest worden als antwoord “helaas niet gelukt om in te loggen, probeer het later nogmaals”. Wat ik 3 dagen geprobeerd heb. Toen me maar afgemeld en opnieuw aangemeld, maar dat werkt ook niet, beetje jammer.

Blijven proberen, bij sommigen die dezelfde problemen hadden lukt het nu wel.


Ik krijg vanaf het eerste hokje wat geopend moest worden als antwoord “helaas niet gelukt om in te loggen, probeer het later nogmaals”. Wat ik 3 dagen geprobeerd heb. Toen me maar afgemeld en opnieuw aangemeld, maar dat werkt ook niet, beetje jammer.


Ns intercity werkt nog steeds niet


En ook op dag 3 op géén enkel manier in te loggen!


Krijg mail om in te loggen op wintercity maar krijg mededeling HELAAS probeer opnieuw

 


Kan niet inloggen intercity 

 


Hier ook wederom niet gelukt. Klantenservice zegt vandaag ineens dat de ‘storing’ mogelijk verholpen kan worden. Tot die tijd kunnen ze niks. Het is dus een storing die zeer selectief is. 


Hier net zo, zowel lukt inloggen niet via de pc, niet via de telefoon niet via de link in de mail, helemaal niks.


Hoi, ik kan nog steeds niet in de aanbiedingen van de Wintercity, de link in de mails die ik krijg, gisteren en vandaag werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat ik moet inloggen via die link maar dat lukt dus niet. Ik kon me wel aanmelden voor de actie vorige week maar er dus niet bij komen. 


Ik wil graag meedoen met Wintercity maar krijg een e-mail

Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is. 


Hallo Tatske en welkom bij de NS Community.

Lastig dat je hiermee problemen ondervindt. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dan zoeken we daar graag mee naar een oplossing.


Ik probeerde mij aan te melden voor NS Wintercity maar het lukt niet; ik kan het veld voor de voorwaarden niet aanvinken.


klopt Edwin dat je geen mail ontvangt dus wintercircus is wassen neus volgend jaar de abonnee maar weer gewoon een voucher sturen voor kop koffie of upgrade


Welkom op de NS Community, Edwin Haest!

Als je codes hebt geclaimd via de actie, dan heb je hier ook een e-mail over ontvangen. Is dat niet het geval, neem dan vooral contact op met de Klantenservice.


Reageer