Sticky

Auditieve beperking? Dan willen we graag weten hoe we het contact met onze Klantenservice makkelijker kunnen maken voor u.

  • 19 oktober 2020
  • 0 reacties
  • 245 Bekeken

Heeft u een auditieve beperking? Dan wil NS heel graag weten hoe zij de contacten met NS Klantenservice makkelijker kan maken voor u.

Reizen met de trein voor iedereen mogelijk en makkelijk maken, dat is onze missie. Ook voor mensen met een auditieve beperking. Bij vragen over het reizen per trein, of klachten als de reis een keer niet loopt zoals gepland, is het belangrijk dat er makkelijk contact kan worden opgenomen met NS Klantenservice.

NS wil onderzoeken of de bestaande mogelijkheden om contact op te nemen met NS Klantenservice ook voor klanten met een gehooraandoening volstaan. Daarbij overweegt NS bijvoorbeeld om een gebarentolk in te zetten bij telefonisch contact met NS Klantenservice.

Uw mening hierover is voor ons ontzettend belangrijk! Doe daarom mee met het onderzoek en deel uw ervaringen en ideeën door hier te klikken.

Ook als u (nog) niet met de trein reist of geen contact heeft gehad met NS Klantenservice zijn we geïnteresseerd in uw mening.
 

 


This topic has been closed for comments