beëindigen abonnement | NS Community
beantwoord

beëindigen abonnement

  • 15 September 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn abonnement is beëindig. 

Ik heb op 11 september de betaling van augustus gedaan. Nu begrijp ik dan dat deze is betekend met de maand september terwijl ik de mail voor betaling van deze factuur dateert op 9 september. 

Wel erg jammer dat deze verrekend wordt terwijl ik nog dagen heb om deze te betalen en jullie toch mijn abonnement stopzetten. 

Het is dan niet eerlijk om een betaling te doen om vervolgens erachter te komen dat de nieuwe betaald wordt om dan aan te kondigen dat het stopgezet wordt omdat ik niet betaald hebt. Niet correct. 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 15 September 2023, 21:51

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Myrelly en welkom op deze Community.

Dat lijkt mij ook niet helemaal een handige situatie, maar die kan ik via dit kanaal helaas niet voor je inzien. Mijn suggestie is om contact op te nemen met de klantenservice om te kijken hoe je zo snel mogelijk weer een abonnement kunt aangaan.

Reageer