beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice bij dringende vragen

  • 19 October 2022
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 12118 reacties

Afgelopen zaterdagavond belde ik de klantenservice en na zo'n half uur in de wacht kreeg ik iemand aan de lijn. Die zou een ander uitzoeken maar helaas werd de verbinding door de klantenservice verbroken zonder dat ik een antwoord had. Optie was of opnieuw te bellen (wachttijd was langer geworden) of dm via Twitter. De reactietijd via social media is helaas meerdere dagen.

Ik zie regelmatig klachten over de trage afhandeling door de klantenservice.

Is de klantenservice eigenlijk nog wel voor dringende vragen bereikbaar?

Mijn vraag op zaterdagavond ging over een  geplande reis zondagochtend. Het antwoord heb ik nog steeds niet.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 19 October 2022, 19:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Helaas is het het normaal al druk in de lijn, maar soms is het wat extreem. Zelf zie ik intern wel dat de wachtrijen iet wat dalen met de tijd, vooral bij chat gaat het sneller omlaag, maar helaas zijn er nog wel eens pieken in de wachttijd. Over het algemeen krijg je het snelste van ons een antwoord als je een tweet naar ons stuurt. We streven om dit binnen 15 minuten te beantwoorden. Natuurlijk is dit niet altijd een optie met oog op vragen waar persoonlijke gegevens bij nodig zijn en dan raad ik je aan om te kijken waar je het snelste antwoord krijgt tussen onze Chat of door ons te bellen. Het is verre van ideaal, maar je kunt ook beide opties openen en een stoppen als je met een contact hebt. 

Reputatie 7
Badge +3

De chat is niet 24 uur bereikbaar. Via Twitter inderdaad snel reactie, maar als je dan DM moet sturen heb je als het lukt over een paar dagen antwoord. Via Facebook minder snel reactie, maar ook daar moet je persoonlijke gegevens via PB sturen met een reactietermijn van enkele dagen.

Nog een keer bellen als je al ruim een half uur in de wacht hebt gestaan is geen optie als je via Twitter hebt vernomen dat de wachttijd nog langer is geworden. Daarbij is bellen niet gratis en kosten die lange wachttijden behoorlijk wat belminuten.

Ik ben nu bezig vanaf 27oktober contact te krijgen met de klanten service al tig pogingen gedaan!!! Grote ergenis ondertussen

Vervelend. Momenteel staan er 152 mensen in de wacht op chat. Dat is weleens over de 1000 geweest, dus hier zou je wel gauw een antwoord moeten krijgen. Is jouw vraag 1 die je hier ook kan stellen?

ik probeer al sinds juli antwoord te krijgen van de klantenservice. Aan de lijn krijgen (na inderdaad meerdere keren ophangen, verkeerd doorverbinden en ellenlang wachten) is al een uitdaging, een antwoord krijgen is twee. Daarnaast is het per keer dat je belt verschillend welk antwoord je krijgt en word je voor hetzelfde onderwerp naar verschillende afdelingen gestuurd met even diverse antwoorden. Vervolgens wordt dan door een andere medewerker dit antwoord weer ontkent in een volgend gesprek. Dus mocht iemand een gouden tip hebben hoe je in contact komt met de juiste afdeling en dan ook nog een steady antwoord krijgt waar ze het intern over eens zijn… houd ik me ook aanbevolen.

Reageer