Communicatie met de NS | NS Community
beantwoord

Communicatie met de NS

  • 8 May 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Dag NS,

 

Omdat de NS in maart van dit jaar 2 maal de 5,60 heeft afgeschreven heb ik de afschrijving van mei  gestorneerd!

nu vraagt de NS uitleg!

 

hoe kan ik de NS bereiken???

 

Succes!

Met vriendelijke groet Laurent van Sark

icon

Beste antwoord door MoDe 8 May 2023, 08:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou om te beginnen kijken in je facturen bij MijnNS. Je hebt blijkbaar een abonnement/contract waarbij automatisch geïncasseerd wordt.

€5,60 is de abonnementsprijs van Dal Voordeel Flex per maand. Als je daar een abonnement op hebt genomen dan moet je de kosten betalen. Je kunt maandelijks opzeggen als je er geen gebruik van wilt maken.

Reputatie 7
Badge +3

Storneren is geen goed idee. Het is een automatisch systeem, wat niet weet dat er eerder een dubbele betaling is geweest. Je hebt nu volgens het systeem een betalingsachterstand. Om geen incasso-kosten te krijgen, kun je het beste betalen.

Voor het bedrag dat eerder te veel is afgeschreven kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen.

Reageer